Tootsieroll1365380854 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Hehe, jeg skal på fest i kveld. Cowboy og indianerfest. Med linedance og greier, hehehe. Og så har det kommet meg for øre at det skal være en slik mekanisk okse der, noen som kan fortelle meg om jeg kommer til å tørre å prøve meg på den? Altså hvor vondt gjør det å falle av..? Lurer litt på om jeg skal gå i jeans eller skjørt, nemlig. Okse=jeans og niks okse=skjørt. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Finnes det virkelig ikke den doler som ikke har ridd inn i solnedgangen på en mekanisnk okse? Kanskje jeg er litt utålmodig nå ;O) 0 Siter
Sofline Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg har ikke prøvd, men den er vel ikke større enn at man nesten rekker ned på gulvet med føttene. Jeg ville tatt på meg bukser. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg har ikke prøvd, men den er vel ikke større enn at man nesten rekker ned på gulvet med føttene. Jeg ville tatt på meg bukser. :-) 0 Siter
Gjest jeg har gjort det:-) Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Finnes det virkelig ikke den doler som ikke har ridd inn i solnedgangen på en mekanisnk okse? Kanskje jeg er litt utålmodig nå ;O) Gled deg det er bare kjempe gøy:-) Hvis det er en slik jeg har prøvd er det en okse inni en ring. Under oksen er det oppblåst en stor rund madrass/tjukkas. Ikke vondt å detta av. Ta på bukser da sitter du garantert lenger, ta på chaps (cowboybukse) da får du enda bedre "grep" oppå oksen:-) Lykke til, det å leke cowboy er kjempe morro! 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Gled deg det er bare kjempe gøy:-) Hvis det er en slik jeg har prøvd er det en okse inni en ring. Under oksen er det oppblåst en stor rund madrass/tjukkas. Ikke vondt å detta av. Ta på bukser da sitter du garantert lenger, ta på chaps (cowboybukse) da får du enda bedre "grep" oppå oksen:-) Lykke til, det å leke cowboy er kjempe morro! Har ikke chaps, men Ohhhh har så lyst på! Ei venninne skal lage til meg ;O) men det ffår bli til en annen fest. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Jeg har ikke prøvd, men den er vel ikke større enn at man nesten rekker ned på gulvet med føttene. Jeg ville tatt på meg bukser. :-) Jeans it is! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.