keinstein Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Den voksne har det fulle ansvar, hun har ikke rett til å si ja. Den voksne har plikt til å si nei og skal selv sette grenser. Det eneste han kan gjøre er stort sett å løpe unna og evt si i fra til foreldrene. 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Jenter som er hesteinteressert er villig til å spa møkk i timevis for å få gratis ridetimer. Det er dyrt å ri, og en gammel gris som dette har vært jævlig nok til å utnytte situasjonen. Jeg tror ikke en 13-åring helt kan se konsekvensene av dette, hun er et offer. Selvsagt er hun det. 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 "Da jeg var 13 var min nåværend emann 22 - det hadde også vært på kanten...DA :)" Det hadde ikke vært på kanten. Det hadde vært langt over kanten, og fengselsstraff hadde vært det eneste riktige. ".........................................." hehe 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Du kunne kverket begge to;) Hehe 0 Siter
Excelsion Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Tror jenter begynner å bli såpass utspekulerte i den alderen jeg, at de gjør det for å få erstatning. Man VET jo i dag, att mange 13 åringer er seksuelt aktive.. Så er det bare for de å finne seg ett bytte som de kan suge erstatning ut av. JEG tror faktisk foreldrene kan ha noe med i saken noen FÅ ganger også. 0 Siter
snø Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Tror jenter begynner å bli såpass utspekulerte i den alderen jeg, at de gjør det for å få erstatning. Man VET jo i dag, att mange 13 åringer er seksuelt aktive.. Så er det bare for de å finne seg ett bytte som de kan suge erstatning ut av. JEG tror faktisk foreldrene kan ha noe med i saken noen FÅ ganger også. Og jeg tror at det er den sykeste konspirasjonsteorien jeg noen sinne har hørt! :-( 0 Siter
Excelsion Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Og jeg tror at det er den sykeste konspirasjonsteorien jeg noen sinne har hørt! :-( Ja, men ærlig talt! Tror du virkelig ikke det finnes fattige foreldre i verden som sender ungene sine ut på gata for å finne ett lettlurt mannfolk å saksøke pga seksuelt forhold?! DA er du naiv! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.