Sofline Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg har en avocado som skal brukes til et eller annet. Noen forslag? Jeg er alene i dag, så det er ikke noe som skal deles med andre. Jeg har ikke potetgull så guaccomole er utelukket med mindre det kan brukes til annet. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Bruker guacamole i taco jeg. Det gjør jeg også, men jeg spiste taco for et par dager siden (det var da jeg kjøpte avovadoen-kom i pakke på to). 0 Siter
tiliti Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Det gjør jeg også, men jeg spiste taco for et par dager siden (det var da jeg kjøpte avovadoen-kom i pakke på to). Kan putte den i salat, eller spise den på brødskiva. F.eks stek den og krydder + sitrondråper og ha den i en sandwich. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Kan putte den i salat, eller spise den på brødskiva. F.eks stek den og krydder + sitrondråper og ha den i en sandwich. Har du forslag til pålegg som passer til? Jeg har nettopp bakt brød, så det ville vært perfekt. 0 Siter
tiliti Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Har du forslag til pålegg som passer til? Jeg har nettopp bakt brød, så det ville vært perfekt. Stekt Skinke eller stekte tynne baconskiver er veldig godt til. Og tomat. Ev. et par sprø salatskiver. Kanskje litt majones blandet med sitron, pepper og revet parmesan. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Stekt Skinke eller stekte tynne baconskiver er veldig godt til. Og tomat. Ev. et par sprø salatskiver. Kanskje litt majones blandet med sitron, pepper og revet parmesan. Takk for tipset, jeg går i gang med det samme.. :-) 0 Siter
Gjest blobster Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Deles i to, dynkes med sitronsaft, ha oppi en god dæsj med rømme og strø rødløk på toppen, evt. strø på med reker (uten skall) nammenam! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.