Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en avocado som skal brukes til et eller annet. Noen forslag? Jeg er alene i dag, så det er ikke noe som skal deles med andre. Jeg har ikke potetgull så guaccomole er utelukket med mindre det kan brukes til annet.

Skrevet

Bruker guacamole i taco jeg.

Det gjør jeg også, men jeg spiste taco for et par dager siden (det var da jeg kjøpte avovadoen-kom i pakke på to).

Skrevet

Det gjør jeg også, men jeg spiste taco for et par dager siden (det var da jeg kjøpte avovadoen-kom i pakke på to).

Kan putte den i salat, eller spise den på brødskiva.

F.eks stek den og krydder + sitrondråper og ha den i en sandwich.

Skrevet

Kan putte den i salat, eller spise den på brødskiva.

F.eks stek den og krydder + sitrondråper og ha den i en sandwich.

Har du forslag til pålegg som passer til? Jeg har nettopp bakt brød, så det ville vært perfekt.

Skrevet

Har du forslag til pålegg som passer til? Jeg har nettopp bakt brød, så det ville vært perfekt.

Stekt Skinke eller stekte tynne baconskiver er veldig godt til.

Og tomat. Ev. et par sprø salatskiver.

Kanskje litt majones blandet med sitron, pepper og revet parmesan.

Skrevet

Stekt Skinke eller stekte tynne baconskiver er veldig godt til.

Og tomat. Ev. et par sprø salatskiver.

Kanskje litt majones blandet med sitron, pepper og revet parmesan.

Takk for tipset, jeg går i gang med det samme.. :-)

Gjest blobster
Skrevet

Deles i to, dynkes med sitronsaft, ha oppi en god dæsj med rømme og strø rødløk på toppen, evt. strø på med reker (uten skall) nammenam!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...