Gå til innhold

15 ungdommer -3 kilo kjøttdeig etc.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får storinnrykk her i kveld og skal lage noe jeg tror jeg skal kalle "Tacogryte" - - tenkte å ta 3 kilo kjøttdeig og steke med tacopulver i en svær kjele og så ha oppi hakket løk, maisog hakkede tomater -servere med Tacochips og kinakål og rømme ved siden av - - hva tror dere om det? - noen som har en oppskrift i jakkeermet i så måte?

Fanken gruer...

Skrevet

Høres kjempegodt ut det.... Typisk mat som faller i smak hos ungdommer.

Jeg pleier å bruke det dip pulveret til Maarud med hvitløk som dressing når vi har taco, syns det er kjempegodt og lettvindt.

Eventuelt kan du jo servere tortillalefser/wraps til også.

Lykke til!

hare1365380455
Skrevet

Det høres godt ut. Det blir nok nok. Du kan også ha pitabrød og fajitas til.

Skrevet

Det høres godt ut. Det blir nok nok. Du kan også ha pitabrød og fajitas til.

Ja, tenkte litt på det også - men nå får det holde med nachoschips :) Men du tror man kan blande alt ferdig? - har en kilo ferdig raspa ost også...

Gjest Shira12
Skrevet

Hørtes godt ut!

Du kan blande det ja, det har jeg gjort med mais og løk før, ble godt.

Når jeg lager nachos har jeg salsa/taco saus i, går sikkert bra med hakka tomater også, men smak om du må spice det opp litt med krydder.

Kinakål, rømme, ost og nachos ved siden. Tror du har en vinner her!

hare1365380455
Skrevet

Ja, tenkte litt på det også - men nå får det holde med nachoschips :) Men du tror man kan blande alt ferdig? - har en kilo ferdig raspa ost også...

Jeg ville ikke blandet osten i! Ha den i en skål ved siden av. Rømme ville jeg også hatt til, og om de er kjempesultne kan du jo skjære opp noen brødskiver.

Skrevet

Glem ikke ei skål med ananas også...

*slikker seg fornøyd rundt munnen*

Skrevet

Hørtes godt ut!

Du kan blande det ja, det har jeg gjort med mais og løk før, ble godt.

Når jeg lager nachos har jeg salsa/taco saus i, går sikkert bra med hakka tomater også, men smak om du må spice det opp litt med krydder.

Kinakål, rømme, ost og nachos ved siden. Tror du har en vinner her!

Jeg blandet bare med bokstomater - - og det ble litt tynt - alt det andre tok jeg i hver sine skåler - hører dem sitter og mmmmm'er nå i alle fall - :-)

Skrevet

Jeg ville ikke blandet osten i! Ha den i en skål ved siden av. Rømme ville jeg også hatt til, og om de er kjempesultne kan du jo skjære opp noen brødskiver.

Ja, blandet ikke noe oppi jeg.....bortsett fra bokstomater. Ble veldig bløtt da - - og så har jeg MENGDER med Nachoschips til....men bare ett brett colabokser....fanken sånt er så vanskelig å beregne.

hare1365380455
Skrevet

Ja, blandet ikke noe oppi jeg.....bortsett fra bokstomater. Ble veldig bløtt da - - og så har jeg MENGDER med Nachoschips til....men bare ett brett colabokser....fanken sånt er så vanskelig å beregne.

Det er vanskelig når det er til så mange! De synes nok det er godt:) Og om det ikke er nok brus (det pleier å gå mye brus!) får du finne fram noe annet (saft eller vann).

Skrevet

Glem ikke ei skål med ananas også...

*slikker seg fornøyd rundt munnen*

Fanken! (sier ikke mer)

Skrevet

Det er vanskelig når det er til så mange! De synes nok det er godt:) Og om det ikke er nok brus (det pleier å gå mye brus!) får du finne fram noe annet (saft eller vann).

Har 16 1,5 litere Pepsi MAX på loftet - hehe. Med det er MINE!!! Gubben kjøpte de på SPAR i dag - 16 flasker - 120 kroner - WOW!:-)

hare1365380455
Skrevet

Har 16 1,5 litere Pepsi MAX på loftet - hehe. Med det er MINE!!! Gubben kjøpte de på SPAR i dag - 16 flasker - 120 kroner - WOW!:-)

Det var tilbud! Godt du har gjemt dem... Om jeg prøver å gjemme noe her i huset blir det alltid funnet! Har de klassefest?

Skrevet

Det var tilbud! Godt du har gjemt dem... Om jeg prøver å gjemme noe her i huset blir det alltid funnet! Har de klassefest?

Bursdag - 14-åringen min og jeg hadde bursdag om tirsdagen -OG INGEN PÅ DOL HUSKET DET!----:-)

hare1365380455
Skrevet

Bursdag - 14-åringen min og jeg hadde bursdag om tirsdagen -OG INGEN PÅ DOL HUSKET DET!----:-)

Å!!!

Gratulerer med dagen!!!! Litt på etterskudd, men...:D

hare1365380455
Skrevet

Stilig at dere har bursdag på samme dag!

Skrevet

Stilig at dere har bursdag på samme dag!

ja stilig å ta keisersnitt på 29-års dagen sin! hehe

Gjest Shira12
Skrevet

Oj... Må si i fra da vet du! ;

-)

GRATULERER!!! Litt på etterskudd, men bedre sent enn aldri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...