DarkPink Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Altså, når jeg leser et innlegg der det står "hehe", og går på "les tråd", så er det noen ganger umulig å finne det igjen fordi tråden er så stor og rotete. Finnes det en enklere måte jeg kan sjekke hvilket innlegg det er svar på? Og hva betyr det når noen skrive FU: foran spørsmålet sitt? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Første spørsmålet ditt : vet ikke, men håper du får et bra svar, for det lurer jeg også på Spørsmål 2 : FU : betyr "Forumundersøkelse". 0 Siter
Prozak Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Nei, det går ikke. En tråd er en tråd, og det er ingen måte å skille på de forskjellige innleggene på. Når man velger "gå til tråd", så er det spesifikke innlegget "glemt". "............................................" 0 Siter
DarkPink Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Nei, det går ikke. En tråd er en tråd, og det er ingen måte å skille på de forskjellige innleggene på. Når man velger "gå til tråd", så er det spesifikke innlegget "glemt". "............................................" Kjipern. 0 Siter
Patsi Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Det lureste er å trykke på "se tråd" _før_ du leser innlegget, for da er det jo blått og du kan se hvor i tråden det hører hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.