Gå til innhold

Strømregningen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dyrt er det, sikkert og visst.

Og det verste synes jeg er at nettleia er omtrent like dyrt som selve bruken.Det synes jeg er surt. Klarer oss ikke akkurat uten strøm heller da!!

Har faktisk betalt 11 000 i nettleie og 10 000 i forbruk. Hehe.

Skrevet

Nå husker jeg ikke hva vi betaler i året akkurat nå, men for 3 år siden brukte vi ca 12 000. Forbruket ligger stabilt mellom 19 og 21 000 kw/t.

Vi er 2 voksne og 3 barn og har en enebolig på 122 m2, 2 etg; 2 bad med varmekabler, tørketrommel, oppvaskmaskin + alle standar elektriske apperater. I fra ca okt - april har vi en oljeovn i stuen, for grunnvarme og så fyrer vi ellers med ved, når det blir kaldere.

Synes vi er flinke med strømforbruket uten at vi går inn for å spare på strømmen,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...