Gjest lei av dette problemet Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 er så fortvilet , har lett overalt etter en sportsbh som jeg kan bruke til jogging, men ingenting holder. Det er så ubehagelig å trene i dem fordi puppene hopper hele tiden. Jeg har størrelse 80D finnes det noen spesialforretning som kan skreddersy slike bh'er? Eller må jeg ta en brystforminskningsoperasjon? 0 Siter
Freya Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 På Lindex har de sportsbh'er i D-cup,tror jeg. Jeg har iallfall kjøpt i C-cup, og jeg tror ikke det var den største størrelsen. Faktisk ganske gode bh-er også. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 G-sport har en fin sports-BH i d-cup, tror jeg. De hadde i alle fall det for noen år siden. Den vant en test i et ukeblad. 0 Siter
Gjest svegmark Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Hei, jeg bruker selv str80D. Jeg har kjøpt mine sports BHer på Lindex, de heter Svegmark tror jeg, og koster ca 298. De er ganske fine. Selv har jeg alltid syntes at slike sports BHer er slappe, så i denne typen har jeg gått ned en størrelse til 80C. Det funket kjempebra, og jeg synes at de gir god støtte. Du kan jo prøve det? 0 Siter
Gjest lei av dette problemet Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Hei, jeg bruker selv str80D. Jeg har kjøpt mine sports BHer på Lindex, de heter Svegmark tror jeg, og koster ca 298. De er ganske fine. Selv har jeg alltid syntes at slike sports BHer er slappe, så i denne typen har jeg gått ned en størrelse til 80C. Det funket kjempebra, og jeg synes at de gir god støtte. Du kan jo prøve det? takk for tipset skal sjekke det ut. lurer på om problemet er at brystene mine kanskje ikke er så mye større enn andres, men at det er tyngre? plagsomt ihvertfall 0 Siter
Gjest Svegmark Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 takk for tipset skal sjekke det ut. lurer på om problemet er at brystene mine kanskje ikke er så mye større enn andres, men at det er tyngre? plagsomt ihvertfall modellen jeg har er Swegmark SportSwe model 13990 eller noe. Jeg har fryktelig tunge hengepupper, hvis jeg kan si det sånn, men denne BHtypen liker jeg faktisk. Jeg har funnet ut at jeg må ha en som er tilstrekkelig stram, hvis ikke blir det jo nesten smertefullt med aktivitet. lykke til! 0 Siter
Gjest lei av dette problemet Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 modellen jeg har er Swegmark SportSwe model 13990 eller noe. Jeg har fryktelig tunge hengepupper, hvis jeg kan si det sånn, men denne BHtypen liker jeg faktisk. Jeg har funnet ut at jeg må ha en som er tilstrekkelig stram, hvis ikke blir det jo nesten smertefullt med aktivitet. lykke til! Takk for alle tips:) Skal ta meg en tur på Lindex 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.