Gå til innhold

finnes det sportsbh'er som er tilpasset de med store pupper?

Anbefalte innlegg

Gjest lei av dette problemet
Skrevet

er så fortvilet , har lett overalt etter en sportsbh som jeg kan bruke til jogging, men ingenting holder. Det er så ubehagelig å trene i dem fordi puppene hopper hele tiden. Jeg har størrelse 80D

finnes det noen spesialforretning som kan skreddersy slike bh'er?

Eller må jeg ta en brystforminskningsoperasjon?

Skrevet

På Lindex har de sportsbh'er i D-cup,tror jeg. Jeg har iallfall kjøpt i C-cup, og jeg tror ikke det var den største størrelsen. Faktisk ganske gode bh-er også.

Skrevet

G-sport har en fin sports-BH i d-cup, tror jeg. De hadde i alle fall det for noen år siden. Den vant en test i et ukeblad.

Gjest svegmark
Skrevet

Hei,

jeg bruker selv str80D. Jeg har kjøpt mine sports BHer på Lindex, de heter Svegmark tror jeg, og koster ca 298. De er ganske fine. Selv har jeg alltid syntes at slike sports BHer er slappe, så i denne typen har jeg gått ned en størrelse til 80C. Det funket kjempebra, og jeg synes at de gir god støtte. Du kan jo prøve det?

Skrevet

Hei,

jeg bruker selv str80D. Jeg har kjøpt mine sports BHer på Lindex, de heter Svegmark tror jeg, og koster ca 298. De er ganske fine. Selv har jeg alltid syntes at slike sports BHer er slappe, så i denne typen har jeg gått ned en størrelse til 80C. Det funket kjempebra, og jeg synes at de gir god støtte. Du kan jo prøve det?

takk for tipset skal sjekke det ut.

lurer på om problemet er at brystene mine kanskje ikke er så mye større enn andres, men at det er tyngre?

plagsomt ihvertfall

Gjest Svegmark
Skrevet

takk for tipset skal sjekke det ut.

lurer på om problemet er at brystene mine kanskje ikke er så mye større enn andres, men at det er tyngre?

plagsomt ihvertfall

modellen jeg har er Swegmark SportSwe model 13990 eller noe.

Jeg har fryktelig tunge hengepupper, hvis jeg kan si det sånn, men denne BHtypen liker jeg faktisk.

Jeg har funnet ut at jeg må ha en som er tilstrekkelig stram, hvis ikke blir det jo nesten smertefullt med aktivitet.

lykke til!

Skrevet

modellen jeg har er Swegmark SportSwe model 13990 eller noe.

Jeg har fryktelig tunge hengepupper, hvis jeg kan si det sånn, men denne BHtypen liker jeg faktisk.

Jeg har funnet ut at jeg må ha en som er tilstrekkelig stram, hvis ikke blir det jo nesten smertefullt med aktivitet.

lykke til!

Takk for alle tips:) Skal ta meg en tur på Lindex

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...