fuji1365380447 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg har så utrolig lyst på en Ipod. Hvilken bør jeg velge? Er det nok med en til 20 eller 40 mg, eller må jeg opp i 60? Noen som har noe erfaringer? Er dere som har kjøpt Ipod mini eller nano fornøyd med dem, eller er de for små? Er det verdt pengene? Jeg syntes at de er litt dyre. 0 Siter
citoyen Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg har en mini, og er godt fornøyd med den. Men det kommer jo helt an på behov og bruksområde. Minien har plass til 1000 - 1500 sanger, avhengig av om du har 4gb eller 6gb-varianten. Du kan regne ca 250 sanger pr. GB, så får du regne ut hvor stor disk du trenger avhengig av hvor mange plater du vil ha plass til samtidig. 0 Siter
Gjest (litt grønn) Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg har en mini, og er godt fornøyd med den. Men det kommer jo helt an på behov og bruksområde. Minien har plass til 1000 - 1500 sanger, avhengig av om du har 4gb eller 6gb-varianten. Du kan regne ca 250 sanger pr. GB, så får du regne ut hvor stor disk du trenger avhengig av hvor mange plater du vil ha plass til samtidig. Hvordan får du mp3'en inn i den? Får man med en ledning som man fester i pc'en? Og så legger man inn musikk fra pc'en? 0 Siter
Atene Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Hvordan får du mp3'en inn i den? Får man med en ledning som man fester i pc'en? Og så legger man inn musikk fra pc'en? Ja, en USB kabel. Jeg er også fornøyd med min mini iPod, jeg har ikke fylt den enda. 0 Siter
citoyen Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Hvordan får du mp3'en inn i den? Får man med en ledning som man fester i pc'en? Og så legger man inn musikk fra pc'en? Ja, som Atene sier følger det med kabel. Det følger også med programvare som lar deg legge inn musikk fra PCen eller fra CD. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.