Gå til innhold

FU : lørdagkosen (mat)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal vi har 3 slag kjeks, mange slag ost, druer, spansk epleetellerannet (sånne små gode frukt)kiwi.

Gulrotstenger, agurkstenger, asparges, kålrotbiter, en søt dipp, en krydderdipp.

Tror det var alt :)

Lillegutt og jeg skal dekke på et storslagent bord med mye godt, levende lys og greier.

De andre skal sitte nede og kose seg og komme til dekket bord full av overraskelser.

Hva er lørdagskosen deres i matvegen da?

Gjest ha en fin kveld
Skrevet

Jeg har pringles-chips, brus, druer og litt sjokolade. Nå har jeg nettopp spist litt risengrøt.

Skrevet

Laksefilet, jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre med den ennå.

Skrevet

Nå sitter ungene og spiser lørdagsgodter. De har en overnattingsgjest på besøk og da ble det dobbelt opp med godterier....

Vi skal spise Bali Kyllinggryte og ris. Når ungene har sovna blir det nok litt sjokolade på gubben og meg :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Kan jeg få komme på besøk? :-)

Sånn type mat er noe av det beste jeg får!

I kveld aner jeg ikke hva jeg skal lage. Jeg og guttungen på 4 er alene hjemme, så han får vel få ett ord med i laget på hva vi skal ha.

Jeg har mest lyst på svinekjøtt i strimler i en rømmesaus, med sopp og løk, men jeg har en følelse av at guttungen kommer til og svare taco når jeg spør han.

Skrevet

Vi skal ha spekemat, eggerøre, rømme, flattbrød og nylagde grove rundstykker. Og god rødvin til :-D

Beste hilsen fra

Skrevet

Laksefilet, jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre med den ennå.

Stek den sammen med mango og wok-grønnsaker, og dryss over lime og soyasaus. Grisegodt =)

Skrevet

Vi skal ha spekemat, eggerøre, rømme, flattbrød og nylagde grove rundstykker. Og god rødvin til :-D

Beste hilsen fra

....æsj!

:-)

Skrevet

....æsj!

:-)

Æsj!? :o)

Je tror itte du er riktig vel navla, MsSophie!!!

NAMMMMM! heter det! ;o)

Beste hilsen fra

Gjest Shira12
Skrevet

Beste hilsen fra

Kan jeg ta turen innom deg også? ;-)

Ble sulten jeg nå!

Skrevet

Beste hilsen fra

Det hørtes snadder ut. Har dere nok til 2 sultne store og 2 sultne små extra?? :-)

Neida, vi har mat vi også. :-) Skal ha moussaka. Og rødvin blir det sikkert også en råd med...

Sneiks!

Skrevet

Det hørtes snadder ut. Har dere nok til 2 sultne store og 2 sultne små extra?? :-)

Neida, vi har mat vi også. :-) Skal ha moussaka. Og rødvin blir det sikkert også en råd med...

Sneiks!

Hehehe, det er bare å komme, det ;o)

Men mousakka hørtes ikke ulle ut det heller... Kos dere!

Me jabbes nok ;-)

Beste hilsen fra

Skrevet

Kan jeg ta turen innom deg også? ;-)

Ble sulten jeg nå!

Løp og kjøp! ;o)

Beste hilsen fra

Skrevet

Stek den sammen med mango og wok-grønnsaker, og dryss over lime og soyasaus. Grisegodt =)

Takk for tips..

Skrevet

Vi har noe så uoriginalt som pitawraps, potetgull, noe smågodt og et par øl. Enkelt, men godt :)

Skulle gjerne hatt litt mer øl eller noe rødvin, men det får bare være siden jeg skal på jobbintervju i morgen formiddag...

Skrevet

I dag blir det noe så uorginalt som pizza, minsten har bestemt, ungene bestemmer vanligvis hva vi skal spise om lørdagskvelden, så da blir det gjerne enkle ting som pizza, pølser og pommes frites, lasagne osv. Men i går bestemte jeg og da var det indrefilet med fløtesaus :o)

Ellers så pleier jeg å ha mye frukt på bordet om lørdagen i stedet for så mye snop, lager det til på et fat så det ser ekstra innbydende ut, men potetgull kommer vi ikke unna.

Skrevet

Vi skal ha hjemmelaget pizza, som jeg skal sette i gang med ganske straks.

Har fått lille Squishy i seng, men han våkner nok og skriker sin arme råd ganske snart. Forhåpentligvis er det ordentlig natt for han før "Heia Tufte" går i reprise klokka 20.25 :)

Skrevet

Vi har vært på restaurant og spist ordentlig italiensk pizza av beste sort. Det var nammenam!

Skrevet

Vi har nettopp spist kyllingbryst stykker,pomfri,ris og sjysaus.

Fortsetter kvelden med tv,brus,potetgull og godteri

Gjest Shira12
Skrevet

Løp og kjøp! ;o)

Beste hilsen fra

Må løpe langt for og komme til butikken her jeg bor, så vi får kose oss med det en annen kveld :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...