Gjest LucySky Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg har pringles-chips, brus, druer og litt sjokolade. Nå har jeg nettopp spist litt risengrøt. Krabber, øl og akevitt. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Vi skal ha taco i dag, datteren min ville absolutt ha det i dag. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Gubben står og koser seg på kjøkkenet og lager ekte god gammaldags hjemmelaget pizza. Med kjøttdeig og tjukk bunn og det hele! He-he, ikke mye asian fusion her i gården i dag... 0 Siter
monass Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Idag laga jeg kun pizzadeig og lot barna få legge på hva de lystet ut fra det vi hadde i kjøleskapet. En pizza til søster og en pizza til bror, og jammen ble det ikke en unik til mor, også :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Æsj!? ) Je tror itte du er riktig vel navla, MsSophie!!! NAMMMMM! heter det! ;o) Beste hilsen fra ...det var sagt i ren og skjær missunnelse...:-) Men jeg har spist indisk hos ei venninne i kveld....tandori, raita, mangochutny og ris....ganske digg det også:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.