Gå til innhold

Nå må dere slutte med all denne maten ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Blir jo bare mer og mer sulten, og mer og mer i tvil om hva jeg skal lage jo.

Fikk lyst på alt mulig jeg nå. Tror jeg må oppsøke opp til flere dolere i kveld og tigge litt mat ;-)

Skrevet

Jeg fikk lyst på bakt potet!

Ja, med rømme! Og ananas og mais...

hare1365380455
Skrevet

Ja, med rømme! Og ananas og mais...

Mais MÅ med! Men jeg har aldri hatt ananas til. Men rømme, revet ost, litt smør, salt + kanskje bacon eller skinke.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg fikk lyst på bakt potet!

Nam, det er godt det!

Ble taco her, bestemt av guttungen. Og siden det bare er meg og han her, så fikk han styre kvelden.

Skrevet

Jeg sitter i 2.etasje og hører på grusom musikk og hormonbombeprat fra stua fra 15 14-15-åringer av begge kjønn - en liflig lukt av Taco stiger opp - og her sitter gubben, Plutten og jeg - forvist med en flaske Pepsi MAX og Kvikk Lunsj....UHUUUU!!!

Skrevet

Jeg sitter i 2.etasje og hører på grusom musikk og hormonbombeprat fra stua fra 15 14-15-åringer av begge kjønn - en liflig lukt av Taco stiger opp - og her sitter gubben, Plutten og jeg - forvist med en flaske Pepsi MAX og Kvikk Lunsj....UHUUUU!!!

"hormonbombeprat"

Hva er det?

Skrevet

"hormonbombeprat"

Hva er det?

Det er 14-15-åringer som skravler! :) De er alle små hormonbomber.

Gjest Shira12
Skrevet

Gjemte du ikke unna litt før du satte maten frem til gribbene da? ;-)

Jaja, doling og kvikklunsj er en fin kombinasjon det. Dere får lære opp Plutten til og dole i kveld også da ;-)

Skrevet

Gjemte du ikke unna litt før du satte maten frem til gribbene da? ;-)

Jaja, doling og kvikklunsj er en fin kombinasjon det. Dere får lære opp Plutten til og dole i kveld også da ;-)

Plutten er pottesur :)

Gjest Shira12
Skrevet

Plutten er pottesur :)

Du får trøste med at hans tur kommer til og dra huset fullt i venner.

Skrevet

Det er 14-15-åringer som skravler! :) De er alle små hormonbomber.

Jeg satt foran en ti-tolv "støkker" på bussen. Jeg hadde mest lyst til å slå av høreapparatet :-) De er barnslige!

Skrevet

Du får trøste med at hans tur kommer til og dra huset fullt i venner.

Hun, Plutten er en jente på 8 :)

Skrevet

Jeg satt foran en ti-tolv "støkker" på bussen. Jeg hadde mest lyst til å slå av høreapparatet :-) De er barnslige!

Det er ganske grusomt - og en får lyst til å sjokkere dem - hehe. Jeg ropte til dattern: "kan du ikke sette på Ole Ivars-plata di!" - hehe - hun hyyyyyylte! tenk om de trodde hun hadde sånn musikk.

Og gubben kom hjem med en økonomipakke doruller og spurte henne i stua hvor hun ville ha serviettene...hehe - vi er slemme.

Skrevet

Det er ganske grusomt - og en får lyst til å sjokkere dem - hehe. Jeg ropte til dattern: "kan du ikke sette på Ole Ivars-plata di!" - hehe - hun hyyyyyylte! tenk om de trodde hun hadde sånn musikk.

Og gubben kom hjem med en økonomipakke doruller og spurte henne i stua hvor hun ville ha serviettene...hehe - vi er slemme.

Hehe..:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Hun, Plutten er en jente på 8 :)

Ops.... Hun da... Kan ikke følge med på alt her inne, har da ett RL også ;-)

Skrevet

Jeg lovet en fjortis en plate med Bjøro Håland til bursdagen, og hun turde ikke åpne pakka mens venninnene så det. Det er sååååå flaut. Det var ikke Bjøro Håland, men hun tok ikke sjansen.

Av brodern fikk hun en _alt for svær_ BH. Han er ikke nådig. De holdt på å le seg skakke.

De er jo så søte.

Skrevet

Jeg lovet en fjortis en plate med Bjøro Håland til bursdagen, og hun turde ikke åpne pakka mens venninnene så det. Det er sååååå flaut. Det var ikke Bjøro Håland, men hun tok ikke sjansen.

Av brodern fikk hun en _alt for svær_ BH. Han er ikke nådig. De holdt på å le seg skakke.

De er jo så søte.

hehe - liker sånne ekle voksne -og innbiller meg at ungdommen -innerst inne syns det er litt moro også....:) I alle fall datra mi.

Skrevet

hehe - liker sånne ekle voksne -og innbiller meg at ungdommen -innerst inne syns det er litt moro også....:) I alle fall datra mi.

Etter fnisingen å dømme, så er det moro. Jeg blåser i om noen fjortisser syntes at jeg var spenna gæærn. De begynte å fnise nesten før de så meg på veien eller utafor butikken. Og det kom flere bønner om at jeg ikke må drite meg ut foran alle veninnene, de vil ikke innrømme at de kjenner meg! Som regel prøvde jeg bare å gi en klem eller skjære grimaser eller lage noen sprø lyder.

Skrevet

Etter fnisingen å dømme, så er det moro. Jeg blåser i om noen fjortisser syntes at jeg var spenna gæærn. De begynte å fnise nesten før de så meg på veien eller utafor butikken. Og det kom flere bønner om at jeg ikke må drite meg ut foran alle veninnene, de vil ikke innrømme at de kjenner meg! Som regel prøvde jeg bare å gi en klem eller skjære grimaser eller lage noen sprø lyder.

Hehe, jeg var litt slem mot broren min .han var 12 år og stod og hang på sykkelen sin utenfor kiosken med kameratene sine - og det er alvor, må vite...jeg er 18 år eldre enn han....så jeg kjørte bortom, rullet ned vinduet og ropte til han; "øj, du bror -du har glemt Barbiene dine hjemme hos oss!" - Han skrek villt og sprang etter bilen -men han ELSKET meg -likevel - det så jeg! *lol*

I dag er det han som er den største tullebukken i familien - vi ligger langflate og ler bare han er i nærheten -nå er han 25.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...