Gjest Shira12 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Blir jo bare mer og mer sulten, og mer og mer i tvil om hva jeg skal lage jo. Fikk lyst på alt mulig jeg nå. Tror jeg må oppsøke opp til flere dolere i kveld og tigge litt mat ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg fikk lyst på bakt potet! 0 Siter
org Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg fikk lyst på bakt potet! Ja, med rømme! Og ananas og mais... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Ja, med rømme! Og ananas og mais... Mais MÅ med! Men jeg har aldri hatt ananas til. Men rømme, revet ost, litt smør, salt + kanskje bacon eller skinke. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg fikk lyst på bakt potet! Nam, det er godt det! Ble taco her, bestemt av guttungen. Og siden det bare er meg og han her, så fikk han styre kvelden. 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg sitter i 2.etasje og hører på grusom musikk og hormonbombeprat fra stua fra 15 14-15-åringer av begge kjønn - en liflig lukt av Taco stiger opp - og her sitter gubben, Plutten og jeg - forvist med en flaske Pepsi MAX og Kvikk Lunsj....UHUUUU!!! 0 Siter
keinstein Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg sitter i 2.etasje og hører på grusom musikk og hormonbombeprat fra stua fra 15 14-15-åringer av begge kjønn - en liflig lukt av Taco stiger opp - og her sitter gubben, Plutten og jeg - forvist med en flaske Pepsi MAX og Kvikk Lunsj....UHUUUU!!! "hormonbombeprat" Hva er det? 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 "hormonbombeprat" Hva er det? Det er 14-15-åringer som skravler! De er alle små hormonbomber. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg sitter i 2.etasje og hører på grusom musikk og hormonbombeprat fra stua fra 15 14-15-åringer av begge kjønn - en liflig lukt av Taco stiger opp - og her sitter gubben, Plutten og jeg - forvist med en flaske Pepsi MAX og Kvikk Lunsj....UHUUUU!!! Gjemte du ikke unna litt før du satte maten frem til gribbene da? ;-) Jaja, doling og kvikklunsj er en fin kombinasjon det. Dere får lære opp Plutten til og dole i kveld også da ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Gjemte du ikke unna litt før du satte maten frem til gribbene da? ;-) Jaja, doling og kvikklunsj er en fin kombinasjon det. Dere får lære opp Plutten til og dole i kveld også da ;-) Plutten er pottesur 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Plutten er pottesur Du får trøste med at hans tur kommer til og dra huset fullt i venner. 0 Siter
keinstein Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Det er 14-15-åringer som skravler! De er alle små hormonbomber. Jeg satt foran en ti-tolv "støkker" på bussen. Jeg hadde mest lyst til å slå av høreapparatet :-) De er barnslige! 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Du får trøste med at hans tur kommer til og dra huset fullt i venner. Hun, Plutten er en jente på 8 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg satt foran en ti-tolv "støkker" på bussen. Jeg hadde mest lyst til å slå av høreapparatet :-) De er barnslige! Det er ganske grusomt - og en får lyst til å sjokkere dem - hehe. Jeg ropte til dattern: "kan du ikke sette på Ole Ivars-plata di!" - hehe - hun hyyyyyylte! tenk om de trodde hun hadde sånn musikk. Og gubben kom hjem med en økonomipakke doruller og spurte henne i stua hvor hun ville ha serviettene...hehe - vi er slemme. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Det er ganske grusomt - og en får lyst til å sjokkere dem - hehe. Jeg ropte til dattern: "kan du ikke sette på Ole Ivars-plata di!" - hehe - hun hyyyyyylte! tenk om de trodde hun hadde sånn musikk. Og gubben kom hjem med en økonomipakke doruller og spurte henne i stua hvor hun ville ha serviettene...hehe - vi er slemme. Hehe..:-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Hun, Plutten er en jente på 8 Ops.... Hun da... Kan ikke følge med på alt her inne, har da ett RL også ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Det er ganske grusomt - og en får lyst til å sjokkere dem - hehe. Jeg ropte til dattern: "kan du ikke sette på Ole Ivars-plata di!" - hehe - hun hyyyyyylte! tenk om de trodde hun hadde sånn musikk. Og gubben kom hjem med en økonomipakke doruller og spurte henne i stua hvor hun ville ha serviettene...hehe - vi er slemme. Jeg lovet en fjortis en plate med Bjøro Håland til bursdagen, og hun turde ikke åpne pakka mens venninnene så det. Det er sååååå flaut. Det var ikke Bjøro Håland, men hun tok ikke sjansen. Av brodern fikk hun en _alt for svær_ BH. Han er ikke nådig. De holdt på å le seg skakke. De er jo så søte. 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg lovet en fjortis en plate med Bjøro Håland til bursdagen, og hun turde ikke åpne pakka mens venninnene så det. Det er sååååå flaut. Det var ikke Bjøro Håland, men hun tok ikke sjansen. Av brodern fikk hun en _alt for svær_ BH. Han er ikke nådig. De holdt på å le seg skakke. De er jo så søte. hehe - liker sånne ekle voksne -og innbiller meg at ungdommen -innerst inne syns det er litt moro også.... I alle fall datra mi. 0 Siter
keinstein Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 hehe - liker sånne ekle voksne -og innbiller meg at ungdommen -innerst inne syns det er litt moro også.... I alle fall datra mi. Etter fnisingen å dømme, så er det moro. Jeg blåser i om noen fjortisser syntes at jeg var spenna gæærn. De begynte å fnise nesten før de så meg på veien eller utafor butikken. Og det kom flere bønner om at jeg ikke må drite meg ut foran alle veninnene, de vil ikke innrømme at de kjenner meg! Som regel prøvde jeg bare å gi en klem eller skjære grimaser eller lage noen sprø lyder. 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Etter fnisingen å dømme, så er det moro. Jeg blåser i om noen fjortisser syntes at jeg var spenna gæærn. De begynte å fnise nesten før de så meg på veien eller utafor butikken. Og det kom flere bønner om at jeg ikke må drite meg ut foran alle veninnene, de vil ikke innrømme at de kjenner meg! Som regel prøvde jeg bare å gi en klem eller skjære grimaser eller lage noen sprø lyder. Hehe, jeg var litt slem mot broren min .han var 12 år og stod og hang på sykkelen sin utenfor kiosken med kameratene sine - og det er alvor, må vite...jeg er 18 år eldre enn han....så jeg kjørte bortom, rullet ned vinduet og ropte til han; "øj, du bror -du har glemt Barbiene dine hjemme hos oss!" - Han skrek villt og sprang etter bilen -men han ELSKET meg -likevel - det så jeg! *lol* I dag er det han som er den største tullebukken i familien - vi ligger langflate og ler bare han er i nærheten -nå er han 25. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.