Gå til innhold

ang fugleinfluensaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fugleinfluensa er en fuglesykdom. Unngå fugler, så unngår du også fugleinfluensa.

Skrevet

Fugleinfluensa er en fuglesykdom. Unngå fugler, så unngår du også fugleinfluensa.

Jeg bor rett ved elva så det er ikke lett å holde seg unna fugler. Her er masse ender og måker og de lander stadig på verandaen min.

Skrevet

I hvert fall måkene og duene, det har aldri vært ei and på verandaen ;o)

Skrevet

I hvert fall måkene og duene, det har aldri vært ei and på verandaen ;o)

Sannsynligheten er ikke særlig stor allikevel. Utav atskillige millioner fugler som har dødd i Asia har kun ca. 120 blitt smittet, og dette har pågått i noen år nå.

Skrevet

Det er skummelt, men man kan ikke gå rundt og tenke på det hele tiden. Foreløpig er det ingen fare, ikke før det muterer, og om detgjør det og evt. når vet vi jo ikke. Jeg dro til Thailand da det herjet som verst der, alle mente vi var gal som dro, men så lenge man holder seg unna fugler er det ikke farlig. Jeg spiste til og med kylling ,men den var selvfølgelig godt stekt.

Skrevet

Jeg bor rett ved elva så det er ikke lett å holde seg unna fugler. Her er masse ender og måker og de lander stadig på verandaen min.

Hysteri og tull! Jeg er iallefall ikke bekymret...

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hysteri og tull! Jeg er iallefall ikke bekymret...

Fyllesjuka og influensa er vaffal ille.

Skrevet

På andre aviser, kan man lese at det mest sannsynlig dreier seg om en ufarlig versjon av viruset som 20-30% av gjess og ender er veldig disponert for på denne tida av året (noe de alltid har vært). Media lever faenmeg av å skremme vettet av oss, jeg er så drittlei av det :/

Skrevet

På andre aviser, kan man lese at det mest sannsynlig dreier seg om en ufarlig versjon av viruset som 20-30% av gjess og ender er veldig disponert for på denne tida av året (noe de alltid har vært). Media lever faenmeg av å skremme vettet av oss, jeg er så drittlei av det :/

Jeg blir redd av den influensaen. Og som sagt så pleier jeg ikke å bli så oppskjørtet over ting

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg blir redd av den influensaen. Og som sagt så pleier jeg ikke å bli så oppskjørtet over ting

Synes også den er veldig skremmende. Kjenner jeg blir i grunn veldig engstelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...