flisa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 http://www.eurovision.tv/english/83.htm Trykk på video så kan du se og høre mange gode gamle. -jeg trykket først på ABBA -så på Olsen Brothers - må innrømme det 0 Siter
Aryane Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Takk for tipset, det er gøy å høre igjen gamle Grand Prix slagere, det var årets høydepunkt da jeg var liten! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Haha husker dere The Herrey's? Diggy loo diggy ley...hehe den husker jeg godt. Var såå kul da. *flire* Så et lite glimt nå, snakk om. hahaha! Dette blir festlig. *s* 0 Siter
Atene Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Haha husker dere The Herrey's? Diggy loo diggy ley...hehe den husker jeg godt. Var såå kul da. *flire* Så et lite glimt nå, snakk om. hahaha! Dette blir festlig. *s* Også kjent som de syngende deodorantene... 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Også kjent som de syngende deodorantene... LOL LOL Det var en kul beskrivelse!! Det var vel i '84, og jeg var bare 11 år da...så da gjør det ikke noe om jeg syntes de var kule da, hehe. 0 Siter
Gjest hater GP Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 programmet går på tv nå ... og jeg sitter her, NRK har virkelig klart å ødelegge lørdagsunderholdningen for meg ( Tenk å sitte på DOL en lørdagskveld da ....... 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 programmet går på tv nå ... og jeg sitter her, NRK har virkelig klart å ødelegge lørdagsunderholdningen for meg ( Tenk å sitte på DOL en lørdagskveld da ....... *HRHR* det er jo helt opp til deg sjøl hva vi skal snakke om! 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 programmet går på tv nå ... og jeg sitter her, NRK har virkelig klart å ødelegge lørdagsunderholdningen for meg ( Tenk å sitte på DOL en lørdagskveld da ....... Har du ikke andre kanaler? Det er komedie på TVNorge nå... 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 programmet går på tv nå ... og jeg sitter her, NRK har virkelig klart å ødelegge lørdagsunderholdningen for meg ( Tenk å sitte på DOL en lørdagskveld da ....... Men det er jo morsomt da! hehe Jeg sitter bare og ler her jeg. :-D 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Men det er jo morsomt da! hehe Jeg sitter bare og ler her jeg. :-D Er du også her? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Haha husker dere The Herrey's? Diggy loo diggy ley...hehe den husker jeg godt. Var såå kul da. *flire* Så et lite glimt nå, snakk om. hahaha! Dette blir festlig. *s* Er du _så_ ung? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Olsen Brothers klarer jeg bare ikke! Men abba har jeg likt siden jeg var ganske liten! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Men det er jo morsomt da! hehe Jeg sitter bare og ler her jeg. :-D Har du snust nedi vinflaska nå igjen? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Haha husker dere The Herrey's? Diggy loo diggy ley...hehe den husker jeg godt. Var såå kul da. *flire* Så et lite glimt nå, snakk om. hahaha! Dette blir festlig. *s* Ja den husker jeg veldig godt! Var på arrangert skitur med mange deltagere,rastet ved en stupbratt bakke og hver gang vi så noen sette utfor bakken så stor "gaulet"vi digelo digelei alle digger jo deg. Faktisk mange som ble så forvirret/overrasket at de ramlet overende og vi skoggerlo! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Er du _så_ ung? Jepp. *s* Jeg er ung og har tenkt å være det en stund til!! :-D 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Er du også her? Ja, innimellom så. hehe 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Ja, innimellom så. hehe akkurat nå er det Riverdans på nrk1, de er ganske bra! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Har du snust nedi vinflaska nå igjen? hehe ja. Skjønt ikke vinflaska, men vinkartongen. Nå fikk vi endelig kjøpt ny kartongvin ijgen...,så nå har vi kost oss med vin. :-D og hatt det moro. Gøy å le litt da. og sånn. hehhe 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Olsen Brothers klarer jeg bare ikke! Men abba har jeg likt siden jeg var ganske liten! ja, tror ikke jeg har hørt om noen som IKKE liker ABBA på et vis! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 akkurat nå er det Riverdans på nrk1, de er ganske bra! Derfor jeg stakk innom dol igjen, hehe. Ikke min type musikk. Er jeg sær eller? jaja, jeg liker ihvertfall badstua. ;-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.