flisa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 ,,,jeg sitter fast ved pc'en til midnatt omtrent og MÅ underholdes. jentungen har fest nedenunder og jeg kan ikke gå noen steder.... 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg skal legge meg så! Har en del timer søvn å ta igjen. 0 Siter
Aryane Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Er her jeg, litt til og fra. Ble maten velykket? 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Er her jeg, litt til og fra. Ble maten velykket? Det var kjempegodt! smakte bedre med hakkede bokstomater oppi! .) 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Jeg skal legge meg så! Har en del timer søvn å ta igjen. UHU!! -men jeg kan jo snike meg ned og legge meg etterhvert jeg også - maten kan jeg rydde vekk i morgen - eller så gjør gubben det -han stoler ikke på at jeg klarer å setter riktig inn i oppvaskmaskina. 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Du sitter ikke og ser på Grand Prix-programmet altså? Varer jo i hele 2 timer til. 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Du sitter ikke og ser på Grand Prix-programmet altså? Varer jo i hele 2 timer til. Stua er okkupert av skrålende fjortisser - neon av dem er 190 høye gutter med lue og kviser og stemmeskiftestemmer - nå synger de "SingStar" - hehe - helt jææææævlig å høre på . 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Neida, du behøver ikke være redd ) Det er godt å høre. Jeg bør vel ikke drikke rødvin nå - selv om jeg har lyst - i tilfelle de blir hentet av foreldre - hehe 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 UHU!! -men jeg kan jo snike meg ned og legge meg etterhvert jeg også - maten kan jeg rydde vekk i morgen - eller så gjør gubben det -han stoler ikke på at jeg klarer å setter riktig inn i oppvaskmaskina. Å? Skulle ønske min ikke stolte på meg der. Gud, jeg er så trøtt at jeg ikke orker å legge meg ned i senga. Gi meg styrke. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg er her, men jeg ser på Grand Prix mimrekveld, hehe. Så jeg stikker innom av og til. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Det er godt å høre. Jeg bør vel ikke drikke rødvin nå - selv om jeg har lyst - i tilfelle de blir hentet av foreldre - hehe Hvor gamle er de da? Ungene altså? 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Hvor gamle er de da? Ungene altså? 13, 14 og 15 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg skal ikke legge meg. Har akkurat åpnet en flaske rødvin, grand prix står på i bakgrunnen, mens jeg ser over hva jeg gikk glipp av på Dol mens jeg lagde mat og spiste :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Nå har jeg vært i telefonen i nesten to timer! Jeg har hjulpet søskenbarnet mitt med en oppgave og blitt intervjuet. 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Nå har jeg vært i telefonen i nesten to timer! Jeg har hjulpet søskenbarnet mitt med en oppgave og blitt intervjuet. Hehe, hørtes nesten litt fælt ut! de synger karaoke her.... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Hehe, hørtes nesten litt fælt ut! de synger karaoke her.... Jeg hadde tenkt å se en film, men intervjuet tok litt lenger tid enn hun trodde. Og vi måtte gjøre det om kvelden når ungene sover... Så når alle har gått hjem og huset sover så lister du deg ned og synger karaoke? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Hei flisa! Jeg har ikke lagt meg, nei Her er det bikkjekaldt ute - å hjelpe meg hvorfor skriver jeg dette , da???! Sikkert fordi jeg har bekka over de 30, og gamle folk liker å nevne været... 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Hei flisa! Jeg har ikke lagt meg, nei Her er det bikkjekaldt ute - å hjelpe meg hvorfor skriver jeg dette , da???! Sikkert fordi jeg har bekka over de 30, og gamle folk liker å nevne været... hehe - nå begynner de første unga å dra hjem - gubben spiller gitar for dem - det dempet bråket litt...^pust pes 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Jeg hadde tenkt å se en film, men intervjuet tok litt lenger tid enn hun trodde. Og vi måtte gjøre det om kvelden når ungene sover... Så når alle har gått hjem og huset sover så lister du deg ned og synger karaoke? Nei - da går jeg ned og bruker doen - skikkelig! *ståpels* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.