Gå til innhold

Dere må ikke legge dere eller noe sånt nå altså! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

,,,jeg sitter fast ved pc'en til midnatt omtrent og MÅ underholdes. jentungen har fest nedenunder og jeg kan ikke gå noen steder....

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• amber sun

8

• hare1365380455

7

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Isbinne
Skrevet

Jeg skal legge meg så! Har en del timer søvn å ta igjen.

Skrevet

Er her jeg, litt til og fra. Ble maten velykket?

Det var kjempegodt! :) smakte bedre med hakkede bokstomater oppi! .)

Skrevet

Jeg skal legge meg så! Har en del timer søvn å ta igjen.

UHU!! -men jeg kan jo snike meg ned og legge meg etterhvert jeg også - maten kan jeg rydde vekk i morgen - eller så gjør gubben det -han stoler ikke på at jeg klarer å setter riktig inn i oppvaskmaskina.

Skrevet

Du sitter ikke og ser på Grand Prix-programmet altså? Varer jo i hele 2 timer til.

Skrevet

Du sitter ikke og ser på Grand Prix-programmet altså? Varer jo i hele 2 timer til.

Stua er okkupert av skrålende fjortisser - neon av dem er 190 høye gutter med lue og kviser og stemmeskiftestemmer :) - nå synger de "SingStar" - hehe - helt jææææævlig å høre på .

Skrevet

Neida, du behøver ikke være redd :o)

Det er godt å høre. Jeg bør vel ikke drikke rødvin nå - selv om jeg har lyst - i tilfelle de blir hentet av foreldre - hehe

Gjest Isbinne
Skrevet

UHU!! -men jeg kan jo snike meg ned og legge meg etterhvert jeg også - maten kan jeg rydde vekk i morgen - eller så gjør gubben det -han stoler ikke på at jeg klarer å setter riktig inn i oppvaskmaskina.

Å? Skulle ønske min ikke stolte på meg der. Gud, jeg er så trøtt at jeg ikke orker å legge meg ned i senga. Gi meg styrke.

Skrevet

Jeg er her, men jeg ser på Grand Prix mimrekveld, hehe. Så jeg stikker innom av og til. :)

Skrevet

Det er godt å høre. Jeg bør vel ikke drikke rødvin nå - selv om jeg har lyst - i tilfelle de blir hentet av foreldre - hehe

Hvor gamle er de da? Ungene altså?

Skrevet

Hvor gamle er de da? Ungene altså?

13, 14 og 15 :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg skal ikke legge meg.

Har akkurat åpnet en flaske rødvin, grand prix står på i bakgrunnen, mens jeg ser over hva jeg gikk glipp av på Dol mens jeg lagde mat og spiste :-)

hare1365380455
Skrevet

Nå har jeg vært i telefonen i nesten to timer! Jeg har hjulpet søskenbarnet mitt med en oppgave og blitt intervjuet.

Skrevet

Nå har jeg vært i telefonen i nesten to timer! Jeg har hjulpet søskenbarnet mitt med en oppgave og blitt intervjuet.

Hehe, hørtes nesten litt fælt ut! :) de synger karaoke her....

hare1365380455
Skrevet

Hehe, hørtes nesten litt fælt ut! :) de synger karaoke her....

Jeg hadde tenkt å se en film, men intervjuet tok litt lenger tid enn hun trodde. Og vi måtte gjøre det om kvelden når ungene sover...

Så når alle har gått hjem og huset sover så lister du deg ned og synger karaoke?:D

Gjest Flystripa
Skrevet

Hei flisa! Jeg har ikke lagt meg, nei :) Her er det bikkjekaldt ute - å hjelpe meg hvorfor skriver jeg dette , da???! Sikkert fordi jeg har bekka over de 30, og gamle folk liker å nevne været...

Skrevet

Hei flisa! Jeg har ikke lagt meg, nei :) Her er det bikkjekaldt ute - å hjelpe meg hvorfor skriver jeg dette , da???! Sikkert fordi jeg har bekka over de 30, og gamle folk liker å nevne været...

hehe - nå begynner de første unga å dra hjem - gubben spiller gitar for dem - det dempet bråket litt...^pust pes

Skrevet

Jeg hadde tenkt å se en film, men intervjuet tok litt lenger tid enn hun trodde. Og vi måtte gjøre det om kvelden når ungene sover...

Så når alle har gått hjem og huset sover så lister du deg ned og synger karaoke?:D

Nei - da går jeg ned og bruker doen - skikkelig! :) *ståpels*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...