Gjest Flystripa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 hehe - nå begynner de første unga å dra hjem - gubben spiller gitar for dem - det dempet bråket litt...^pust pes Du overlever sikkert det siste kvarteret også! Det beste med sånne fester er at man vet hvor ungene er hen! Mine er 0-5 år så det er noen år til ennå her i huset... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 hehe - nå begynner de første unga å dra hjem - gubben spiller gitar for dem - det dempet bråket litt...^pust pes Skremmer han de vekk eller ;-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 UHU!! -men jeg kan jo snike meg ned og legge meg etterhvert jeg også - maten kan jeg rydde vekk i morgen - eller så gjør gubben det -han stoler ikke på at jeg klarer å setter riktig inn i oppvaskmaskina. "han stoler ikke på at jeg klarer å setter riktig inn i oppvaskmaskina" Er den olivengrønn, den oppvaskmaskina? 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Du overlever sikkert det siste kvarteret også! Det beste med sånne fester er at man vet hvor ungene er hen! Mine er 0-5 år så det er noen år til ennå her i huset... Det går bra! de er triveligere nå enn for 2 år siden - da var gutta grusomme! 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Skremmer han de vekk eller ;-) Nie - de lytter ! 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 "han stoler ikke på at jeg klarer å setter riktig inn i oppvaskmaskina" Er den olivengrønn, den oppvaskmaskina? Ja! hvordan kunne du gjette det? http://www.camo-store.com/images/Customer%20Photos%20-%20Camo%20Dylan.JPG 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Det går bra! de er triveligere nå enn for 2 år siden - da var gutta grusomme! Det blir da heldigvis folk av de aller aller fleste - hehe! Kanskje tilogmed av mine unger. Guttene mine er håpløse i terging og krangling for tida, de er 3 og 5. Ser fram til tenårene.... *himle* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Nie - de lytter ! Bare tuller jeg :-) Tier de stille mens han spiller? Slik at ørene dine får hvile seg litt? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Ja! hvordan kunne du gjette det? http://www.camo-store.com/images/Customer%20Photos%20-%20Camo%20Dylan.JPG Den var fin. 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Bare tuller jeg :-) Tier de stille mens han spiller? Slik at ørene dine får hvile seg litt? Jepp - og den ene gutten har overtatt og både spiller og synger - moro! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Hei flisa! Jeg har ikke lagt meg, nei Her er det bikkjekaldt ute - å hjelpe meg hvorfor skriver jeg dette , da???! Sikkert fordi jeg har bekka over de 30, og gamle folk liker å nevne været... Jeg er også over tretti, (såvidt...hehe), men snakker om helt andre ting enn været, hehe. ;-D 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg er også over tretti, (såvidt...hehe), men snakker om helt andre ting enn været, hehe. ;-D Her skriver vi mye rart i kveld bare for å skrive ;o) DumDum er råbra. Har DVD'n fra Dødens Dal. Fint at du om Mrxx koser dere... 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Her skriver vi mye rart i kveld bare for å skrive ;o) DumDum er råbra. Har DVD'n fra Dødens Dal. Fint at du om Mrxx koser dere... Jepp. Det er kult å skreive for å skrive. Dumdum er rå. Og vi koser oss ja. Hvis jeg skjønte siste setningen din riktig. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg er også over tretti, (såvidt...hehe), men snakker om helt andre ting enn været, hehe. ;-D Ja! Nemlig grand prix!! hihi 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Her skriver vi mye rart i kveld bare for å skrive ;o) DumDum er råbra. Har DVD'n fra Dødens Dal. Fint at du om Mrxx koser dere... Eh..skrive for å skrive, mente jeg. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jepp. Det er kult å skreive for å skrive. Dumdum er rå. Og vi koser oss ja. Hvis jeg skjønte siste setningen din riktig. Du skjønner det du vil skjønne, du 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Ja! Nemlig grand prix!! hihi Grand Prix ja. For ikke å glemme mrxx, hehe. Vi snakker igrunnen mest om han da. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Du skjønner det du vil skjønne, du hehe joda, jeg er god på å skjønne det jeg vil skjønne. :-D 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jepp - og den ene gutten har overtatt og både spiller og synger - moro! Høres moro ut. De beste festene vi hadde, var når det var med gitar. Det gjelder for såvidt enda :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Grand Prix ja. For ikke å glemme mrxx, hehe. Vi snakker igrunnen mest om han da. Jeg vet det, men jeg syntes det var et morsomt svar... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.