Gå til innhold

Skuffet over min mann.....!!

Anbefalte innlegg

Gjest Julebordtrassing!
Skrevet

Har jeg rett til å bli litt sur for dette? Min mann skal ha julebord med jobben i desember. Det er jubileum og festen skal holdes på et fancy hotell med god mat og Erik Faber som underholdning.

Festen er for ansatt med partner.

Så sier min mann her om dagen,"er det greit at jeg reiser på julebordet 10 desember"? "ja,men skal du ikke spør om jeg skal være med"? sier jeg. "Du må jo bare være med,men det er ingen av arbeidskameratene som skal ha med kona".

I kveld var vi i kalas hos min bror(som jobber på samme plass som min mann)og kone. Min mann måtte gå litt tidligere for han måtte sove litt før han skulle jobbe natta. Min svigerinne spør etter at han er dratt om ikke jeg ville være med på festen,nei jeg er ikke invitert en gang for ingen skulle ha med partneren sin,sier jeg. Det er bare tull sier min bror,alle skal jo det.Resten av min familie sitter der å sier,hva?? har han ikke invitert deg med? Og sier de blir skuffet over han.

Jeg kjenner jeg begynner å fyre meg opp,og tenker nå skal jeg f*en med gi han inn når jeg kommer hjem.Og det gjør jeg og han påstår at han ikke visste at noen skulle ha med kona si før han hadde snakket med min svigerinne på Torsdag. Uansett så kunne han vel spurt meg på Torsdag da...?

Det er mulig jeg er litt dramatisk her,men det irriterer meg at han later som ingenting. Rett før han gikk på jobb i kveld så sa han at han ville skrive meg på lista,og jeg sa ja til det.

Har egentlig ikke lyst siden jeg vet at han egentlig ikke har så lyst å ha meg med,men jeg skal gå på pur trass :o)

Hva mener dere om dette her?

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• favn

4

• Dorthe

2

• Ugga Bugga

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dette hadde jeg blitt skikkelig forbannet for og satt spørsmål ved hans grunner for å ikke ville ha meg med.

Nå hadde sambo tatt meg med, enten de andre planla å ta med samboer/kone eller ikke, tror jeg.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna! Men det er meg da. Og etterpå hadde jeg blitt lei meg.

Tror jeg hadde gått, og moret meg! Spist godt, pratet med folk, og ja kost meg, så kunne han sitte der med skjegget i postkassa.

Skrevet

For en drittsekk og man kan jo lure på hvorfor han ikke ville ha deg med?

Kanskje du er en festbrems?

Gjest Shira12
Skrevet

Dette hadde jeg blitt skikkelig forbannet for og satt spørsmål ved hans grunner for å ikke ville ha meg med.

Nå hadde sambo tatt meg med, enten de andre planla å ta med samboer/kone eller ikke, tror jeg.

Sambo vil alltid ha meg med også, men det er ikke alltid jeg vil. Omvendt problemstilling her i gården ;-)

Skrevet

Sambo vil alltid ha meg med også, men det er ikke alltid jeg vil. Omvendt problemstilling her i gården ;-)

Ja, det er jo greit, da :) Jeg gadd heller ikke et år da jeg ble invitert med ut etter middagen. Ikke helt min type mennesker... :)

Gjest Julebordtrassing!
Skrevet

For en drittsekk og man kan jo lure på hvorfor han ikke ville ha deg med?

Kanskje du er en festbrems?

Jeg kan love deg at jeg ikke er noen festbrems :o).

Tror ikke han har noen skjulte motiver for å ikke ha meg med,men det ligger kansje i det at han har lyst å more seg med arbeidskameratene,uten å tenke på at han må være med meg hele tiden,ikke vet jeg.

Jeg kan iallefall klare meg selv,spesielt når man får litt i nebbet,da kjenner man jo plutselig alle ;o)

Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig skuffet ja.

Jeg hadde konfrontert han med at de fleste skal ha med seg sin partner.

Gjest min reaksjon
Skrevet

Jeg ville ihvertfall ikke trodd på den unnskyldningen hans. Jeg ville gått på og bedt ham si den egentlige grunnen.

Hadde det vært meg, ville jeg nok blitt både sint, lei meg, og mistenksom.

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, det er jo greit, da :) Jeg gadd heller ikke et år da jeg ble invitert med ut etter middagen. Ikke helt min type mennesker... :)

Er ikke alltid det frister og pjatte med folk en ikke har så mye til felles med nei.

Skrevet

Den var tynn!!!

Her skurrer det,,, noe sier meg at manen din har vært utro eller at utroskap er like rundt hjørnet, desverre. Jeg pleier å ha rett.

Gjest Julebordtrassing!
Skrevet

Den var tynn!!!

Her skurrer det,,, noe sier meg at manen din har vært utro eller at utroskap er like rundt hjørnet, desverre. Jeg pleier å ha rett.

Tviler sterkt på at han har vært utro,eller blir det snart.

Skjønner ikke når han skulle fått tid til det heller.

Jeg stoler på han på det området. Tror heller bare det er det at han har lyst å feste med dem uten å måtte "passe" på meg.

Skrevet

Tviler sterkt på at han har vært utro,eller blir det snart.

Skjønner ikke når han skulle fått tid til det heller.

Jeg stoler på han på det området. Tror heller bare det er det at han har lyst å feste med dem uten å måtte "passe" på meg.

Trenger du barnevakt?hvorfor i huleste skulle han måtte "passe på" deg?

Har han dårlig erfaring med noe?

Skrevet

Det skjedde meg også med første mannen min og grunnen for at han ikke ville ha meg med var at han skulle ha med seg "henne han var forelsket i"

Jeg hev han på dør og har knapt sett ham siden.

Gjest Julebordtrassing!
Skrevet

Trenger du barnevakt?hvorfor i huleste skulle han måtte "passe på" deg?

Har han dårlig erfaring med noe?

Med ordet "passe" mente jeg bare at han kansje da følte at han måtte være med meg og ikke ture rundt som han vil hvis jeg ikke hadde vært der.

Og nei,ingen dårlige erfaringer....:o)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg synes jobbfester med partner er noe skikkelig tull om jeg skal være helt ærlig.

Men når det er sagt, dårlig at han ikke ville ha deg med...

Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig grinete, og hadde garantert ikke reist på noe julebord med han.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det skjedde meg også med første mannen min og grunnen for at han ikke ville ha meg med var at han skulle ha med seg "henne han var forelsket i"

Jeg hev han på dør og har knapt sett ham siden.

Høres ut som han var en psykopat den mannen. Bra du kvitta deg med han.

Skrevet

Høres ut som han var en psykopat den mannen. Bra du kvitta deg med han.

Har ikke sett han en gang på de siste 18 årene og det har heller ikke ungene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...