Gå til innhold

Skuffet over min mann.....!!

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Bli med da.Hi hi, kanskje møter du meg der? Skal også på julebord den 10 des.på hotell med jobben til mannen min.

Vel, det er godt gjort om det er samme hotell da;)

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• favn

4

• Dorthe

2

• Ugga Bugga

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mirakel*2?
Skrevet

jeg var med samboeren min på julebord. Han satt med meg under middagen. Etter middagen så jeg omtrent ikke snurten av han. Han forklarte med at vi alltid er sammen ellers. Jeg fant meg nå noen kjekke kollegaer av han som jeg snakket og danset med;) Det er alltid kjedelig å gå på fest med han. Han er så sosial av seg, så han bruker all tiden på mange andre folk.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Har ikke sett han en gang på de siste 18 årene og det har heller ikke ungene.

Nei, ingen normal mann sier slikt.

En ting er å forelske seg i noen andre, men å slenge det opp i fleisen på kona på den måten er ikke noe annet enn ondskapsfullt.

Skrevet

Et julebord er for firmaets ansatte. Syns ikke at partnere har noe der å gjøre. Det bruker bare å splitte opp folk, mens et julebord er en fin anledning for kolleger til å være sammen i festlige sammenhenger uten å måte tenke på "å ta seg av" en partner.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Et julebord er for firmaets ansatte. Syns ikke at partnere har noe der å gjøre. Det bruker bare å splitte opp folk, mens et julebord er en fin anledning for kolleger til å være sammen i festlige sammenhenger uten å måte tenke på "å ta seg av" en partner.

Uenig der. Syns man skal ta med seg sin partner når man skal hygge seg.

Og i hvert fall på julebord.

Gjest Julebordstrass!
Skrevet

Bli med da.Hi hi, kanskje møter du meg der? Skal også på julebord den 10 des.på hotell med jobben til mannen min.

Vel, det er godt gjort om det er samme hotell da;)

Skal Erik Faber spille der også? :o)

Skrevet

Jeg syns du skal gå. Så danser og flørter med en annen mann (eller flere) hele kvelden.

Da viser du ihvertfall at mannen din ikke trenger bekymre seg for at du skal klenge deg på HAM.

Så kan du se hvordan reaksjonen til din mann blir! :-)

Gjest bare helt ærlig
Skrevet

Utfra måten du reagerer på kan jeg godt skjønne hvorfor han ikke vil ha deg med..

Ikke meningen å være ekkel...

Skrevet

Nå er dette jo tross alt et julebord for ansatte med partner..

Skrevet

Uenig der. Syns man skal ta med seg sin partner når man skal hygge seg.

Og i hvert fall på julebord.

I private sammenhenger så syns jeg det er ok å hygge seg sammen med partneren, men ikke på et julebord eller en firmafest.

Skrevet

Jeg syns du skal gå. Så danser og flørter med en annen mann (eller flere) hele kvelden.

Da viser du ihvertfall at mannen din ikke trenger bekymre seg for at du skal klenge deg på HAM.

Ja , for da blir samlivet så mye bedre ..

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Skal Erik Faber spille der også? :o)

Det vet jeg ikke. Har ikke hørt noe om det. Det er nok ikke samme hotell;)

Skrevet

For det flrste: avsnitt! =p

Jeg hadde garantert blitt pottesur og fornærma om det var min mann. Men han er nok bare redd det skal bli mas.

Jeg synes du skal gå, og så tenker du hele kvelden på at du skal oppføre deg _eksemplarisk_, være den flotteste og hyggligste konen av alle, være sosial og munter, og la ham få gå akkurat dit han vil og prate med hvem han vil, ikkje kjefte på hvor mye han drikker, osv.

Da inviterer han deg nok neste gang =)

Skrevet

han er et surrehue som vil drekke og fjolle uten at du ser det:-)

Skrevet

I private sammenhenger så syns jeg det er ok å hygge seg sammen med partneren, men ikke på et julebord eller en firmafest.

Det spørs jo helt hvor stor arbeidsplass det er da,,, der jeg jobber er det hundrevis og ikke plass til partnere - der min søster jobber Må de ha med partnere fo rå få fylt opp et bord :)

Skrevet

Det spørs jo helt hvor stor arbeidsplass det er da,,, der jeg jobber er det hundrevis og ikke plass til partnere - der min søster jobber Må de ha med partnere fo rå få fylt opp et bord :)

Julebord kan man ha med f eks bare 4-5 ansatte, så det med å "fylle opp et bord" er ikke noe argument for å trekke inn partnere når kolleger skal feste sammen. De gjør det kanskje bare denne ene gangen i året, og da må de få slippe å ta hensyn til festdeltagere som ikke tilhører bedriften.

Skrevet

Julebord kan man ha med f eks bare 4-5 ansatte, så det med å "fylle opp et bord" er ikke noe argument for å trekke inn partnere når kolleger skal feste sammen. De gjør det kanskje bare denne ene gangen i året, og da må de få slippe å ta hensyn til festdeltagere som ikke tilhører bedriften.

det er ikke noe de MÅ det er noe de VIL :) etter mange år så kjenner også partnerne hverandre - og de reiser ofte på hotell etc.

Tror du ikke at ektepar/samboere kan klare å hygge seg sammen med andre voksne mennesker? :)

skorpionfisken
Skrevet

Av en eller annen grunn vil han ikke ha deg med.

Kanskje du er god nok til hverdags men ikke til fest?

Kanskje han har et godt øye til hun søte på kantina?

Fester uten partnere er alltid morsommere enn fester med partnere. Kanskje han håpet at de andre også ville innse det? Men når settingen er med partner blir det likevel ikke så gøy å være den som stiller uten.

Uansett bør du prøve å nyte festen, selv om det kan holde hardt når du helt klart ikke er ønsket der.

Men et oppgjør på kammeret krever det nok.

Jeg opplevde at min mann (som kanskje skjemtes litt over at jeg var litt tykk?) ikke tok meg med på noe hvor andre tok med partnere. Det var ikke partnere med sa han. I ettertid ser jeg jo at hans nåværende kone er med på fester og turer både i inn og utland, så det var nok partnere med på den tida også, tenker jeg.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

en bekjent fortalte om noe lignende på et julebord han var på. Det var et ektepar der mannen i forholdet danset med andre hele kvelden. Konen satt bare der uten å bli bydd opp. Det hun gjorde var å reise seg opp (på en balladesang), gå bort til en lesbisk dame og danset slow med henne. Mannen bråstopper på dansegulvet og roper ut: "e da noke i veien med deg?" Da fikk hun ihvertfall plenty av oppmerksomhet:)

Skrevet

det er ikke noe de MÅ det er noe de VIL :) etter mange år så kjenner også partnerne hverandre - og de reiser ofte på hotell etc.

Tror du ikke at ektepar/samboere kan klare å hygge seg sammen med andre voksne mennesker? :)

Mitt inntrykk er at partnerne OFTE "beslaglegger" den ansatte, slik at denne ikke kan more seg, vandre rundt å prate, slik som vedkommende hadde gjort alene. Dette fordi partneren ikke "kjenner noen". Den ansattes personlighet, slik alle kjenner den, endrer seg i blant totalt på slike fester med medbrakt partner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...