Gå til innhold

Skuffet over min mann.....!!

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Sannsynligvis er det totalt uinteressant å prate med hen, hvis du klenger deg på han hele tida.

Jeg har aldri truffet noen av de han jobber sammen med nå, så jeg vil nok "klenge" litt. Og heldigvis skjønner han det, og det er ikke noe problem for han. Men selvfølgelig vil jeg prøve å bli kjent med noen av dem.

At du oppfatter det som et problem er meg egentlig totalt likegyldig.

Kollegaene hans tilbringer faktisk flere timer sammen med mannen min enn hva jeg gjør, hvis vi skal se bort fra natta.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• favn

4

• Dorthe

2

• Ugga Bugga

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehehe, jeg synes i grunnen det du skriver i denne tråden sier mer om dine sosiale evner enn de sosiale evnene til de partnerne som er med på julebordet.

Hvis du ikke evner å føre en samtale med andre enn dem du jobber med, så er det vel strengt tatt du som har et problem?

Min erfaring fra slike julebord er at vi "vedhengene" koser oss kjempemye. Prater med kollegaene til ektefellene våre, og med de andre fellene. Men så setter jo som sagt mannfolkene pris på at vi er der da, det hadde jo ikke vært like lett om de hadde sett på oss som hår i suppa, slik som du tydeligvis gjør.

Hvis du neste gang forsøker å føre en samtale med en av "fellene", i stedet for å irritere deg over deres tilstedeværelse, så skal du se at det går mye bedre ;-)

Beste hilsen fra

Mulig du har en annen personlighet enn svært mange av de partnerne jeg har registrert. Det skal du bare være glad for.

Skrevet

Jeg har aldri truffet noen av de han jobber sammen med nå, så jeg vil nok "klenge" litt. Og heldigvis skjønner han det, og det er ikke noe problem for han. Men selvfølgelig vil jeg prøve å bli kjent med noen av dem.

At du oppfatter det som et problem er meg egentlig totalt likegyldig.

Kollegaene hans tilbringer faktisk flere timer sammen med mannen min enn hva jeg gjør, hvis vi skal se bort fra natta.

Når vi har tilstelninger med partner, så er folk flest interessert i å bli kjent med konene/mennene til kollegene.

Som regel har man hørt en del om dem fra før, og er nysgjerrig på å treffe dem.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Når vi har tilstelninger med partner, så er folk flest interessert i å bli kjent med konene/mennene til kollegene.

Som regel har man hørt en del om dem fra før, og er nysgjerrig på å treffe dem.

Det er hyggelig å høre og det er slik jeg har tenkt også.

Selv har vi ikke julebord, men en fest i februar isteden.

Skrevet

Det er hyggelig å høre og det er slik jeg har tenkt også.

Selv har vi ikke julebord, men en fest i februar isteden.

Blir sikker både hyggelig og morsomt!

Glem erwins sære meninger og holdninger :)

Jeg er en annen
Skrevet

"Har egentlig ikke lyst siden jeg vet at han egentlig ikke har så lyst å ha meg med,men jeg skal gå på pur trass :o)"

Gjør vel neppe ting bedre. Spør ham (på en ikke-fordømmende måte) om hvorvidt, evt. hvorfor ikke, han vil ha deg meg, så får dere kanskje noe å snakke om. Hvis ikke blir jo det hele bare et trettende spill.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Blir sikker både hyggelig og morsomt!

Glem erwins sære meninger og holdninger :)

"Glem erwins sære meninger og holdninger :) "

Det kan du være sikker på;)

Skrevet

Hva med å finne en eller annen som kan spane på ham den kvelden? Driver ham på med andre er det vel bare å få seperasjonpapierene med en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...