Gå til innhold

Hvor anbefaler du å bo på Gran Canaria med barn?

Anbefalte innlegg

Gjest I desember
Skrevet

Tenkte oss 1 uke i desember. Hvor er det flott å bo med 2 barn og foreldre? Barna er 6 og 13 år. Vi vil ha det rolig om natten.

Fortsetter under...

Skrevet

SunWing - Playa del Ingles, noen år siden sist, men det var veldig fint for ungene der.

Gjest sol&varme
Skrevet

SunWing - Playa del Ingles, noen år siden sist, men det var veldig fint for ungene der.

Playa er vel en ungdomsplass vel ? Men kanskje det er rolig om natten der du bodde.

Skrevet

Playa er vel en ungdomsplass vel ? Men kanskje det er rolig om natten der du bodde.

Ja det er rolig der, typisk familiested, ligger liksom oppå toppen, et stykke unna partystrøket, det er vel helst nede ved stranden....

Skrevet

Ellers så er det veldig fint i Puerto Mogan, men der har jeg aldri bodd

Tvillingmamma
Skrevet

Velger du et senter av noe slag, f.eks. Sunwing Resort, skulle du være sikret på alle måter.

Annonse

Skrevet

Bahia Feliz er nok en av de mest barnevennlige stedene på Gran Canaria. Hotellområdene er flotte og ligger trygt fra vei+ Det er miniklubber og ungdomsklubb og området har ett eget lite kjøpesenter hvor ett torg under åpen himmel blir omkranset av en 6-7 spisesteder med forskjellige mat og noen småbutikker.Dette virket kjempebra da de med litt større unger (vi hadde bare med baby) kunne sitte å kose seg med maten om kvelden mens ungene gikk litt fra og til småbutikkene.

Området ligger nærmest flyplassen og store kjøpesenter på GC og det tar bare 10 min med buss til Playa Ingles

Skulle jeg alikvel reist til GC igjen hadde jeg nok valgt Mogan - uten unger. Var der på dagstur og byen var kjempeflott med mange koselige gater, masse billig gatesalg (alt er dyrt i Feliz) og ikke minst strand som det ikke er i Feliz. Tror derimot ikke Mogan er like barnevennlig og det er ganske langt til flyplassen med veldig svingete veier.

God tur *klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...