Gjest tjomstre Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Alle fugler små de er trallalalalala............. 0 Siter
mAd Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Utrolig. De vet enda ikke om det er farlig fugleinfluensa, KAN være en mild form som 20-30% av alle gjess og ender er disponert for på denne tida av året. Med andre ord, mest sannsynlig TOTALT ufarlig. Men det er jo ikke overskrifter som selger Jeg har gitt opp media for lenge siden. 0 Siter
Gjest tjomstre Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Utrolig. De vet enda ikke om det er farlig fugleinfluensa, KAN være en mild form som 20-30% av alle gjess og ender er disponert for på denne tida av året. Med andre ord, mest sannsynlig TOTALT ufarlig. Men det er jo ikke overskrifter som selger Jeg har gitt opp media for lenge siden. Klart, men ikke så ovverraskende om det er et av de to farlige variantene som smitter mennesker. Lurer på om noen av mine fuglevenner på verandaen er smitta?(ikke lange veien til Sverige). 0 Siter
tiliti Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Utrolig. De vet enda ikke om det er farlig fugleinfluensa, KAN være en mild form som 20-30% av alle gjess og ender er disponert for på denne tida av året. Med andre ord, mest sannsynlig TOTALT ufarlig. Men det er jo ikke overskrifter som selger Jeg har gitt opp media for lenge siden. Hehe, ja. Ender i østfold har også influensa NÅ, men ikke fugleinfluensa visstnok. Hva har de da, menneskeinfluensa? hihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.