Gjest har dem nye damer? Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Typisk mannfolk, dem stikker når damene blir eldre og styggere ( Men for å slarvespørre litt, har disse to mannfolka funnet seg nytt ungt lammekjøtt(sånn som alle andre halvgamlisser), eller fcker dem rundt i sin nye frihet? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Verden er litt svimmel, men jeg kan ikke svare deg, for det vet jeg ikke. *skal følge med i denne tråden* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Du får kjøpe Se og Hør, der står det sikkert at de har funnet seg kjærester, enten de har det eller ikke ;-) 0 Siter
Gjest andre da? Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Verden er litt svimmel, men jeg kan ikke svare deg, for det vet jeg ikke. *skal følge med i denne tråden* Bra! Dette er en viktig tråd,zzzz. Andre? 0 Siter
Gjest andre da? Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Du får kjøpe Se og Hør, der står det sikkert at de har funnet seg kjærester, enten de har det eller ikke ;-) Har ikke råd til se og hør, må satse på dere! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Har ikke råd til se og hør, må satse på dere! Da kan jeg ikke hjelpe deg, for slik får jeg sjelden med meg. Du får google litt da. 0 Siter
Gjest Andre da? Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Da kan jeg ikke hjelpe deg, for slik får jeg sjelden med meg. Du får google litt da. Gidd ik! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.