Gå til innhold

Konge!

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

15

• IngenLurerDenneGutten

9

• hare1365380455

2

• Tootsieroll1365380854

2

Mest aktive i denne tråden

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hva skjer 18.11?

Da er det planlagt tvangsinnleggelse:-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Og hva er det du har fått i frokosten idag??

Tre speliegg med bacon:-/

Skrevet

Ja, vi må passe på. Så ingen prøver å presse seg inn som Bond-piker istedenfor oss, hehe. :)

Så jeg tenkte det var best å gi klare fakta igjen. *s*

Godt jobba!

:-)

Skrevet

Da er det planlagt tvangsinnleggelse:-)

Du, er du sjalu eller? Det kunne virke sånn...

Skrevet

Tre speliegg med bacon:-/

Spelieegg, ja. Det ante meg.

Kan du utdype hvorfor du syns Bondpike-greia gjør oss gale?

*spent*

:)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Spelieegg, ja. Det ante meg.

Kan du utdype hvorfor du syns Bondpike-greia gjør oss gale?

*spent*

:)

Jeg var vel like seriøse som dere:-)

Skrevet

men skadelig ere lell..

Opptil to glass rødvin er da bare sunt.

Skrevet

Jeg var vel like seriøse som dere:-)

Men du virker veldig opptatt av det. Nesten hver gang vi nevner dette så er du innpå tråden og kommenterer et eller annet merkelig. Så du syns nok vi ikke er helt gode.

hehe :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du, er du sjalu eller? Det kunne virke sånn...

"Du, er du sjalu eller? Det kunne virke sånn"

Så snart noen sier noe "negativt" om disse skriveriene dåkkers - så blir de fremstillt som sjalue.

Hvorfor det?

Hva er jeg sjalu på - eller for?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Men du virker veldig opptatt av det. Nesten hver gang vi nevner dette så er du innpå tråden og kommenterer et eller annet merkelig. Så du syns nok vi ikke er helt gode.

hehe :)

Det er jeg nok ikke alene om;)

Skrevet

"Du, er du sjalu eller? Det kunne virke sånn"

Så snart noen sier noe "negativt" om disse skriveriene dåkkers - så blir de fremstillt som sjalue.

Hvorfor det?

Hva er jeg sjalu på - eller for?

Fordi det ofte er sånn at når noen er sjalu så skriver de noe negativt om noe andre skriver.

Negative ting om f eks mrxx, og gjentatt hinting til fake bilder som på en fleipemåte skal virker negativt inn på vår oppfatning av noen (i dette tilfellet mrxx), tyder på det når det er snakk om våre endeløse flørtetråder.

Og hinting til innleggelse pga at vi skriver om noe felles vi skal en dato, som 18.11. Det er ikke sikkert det er ment sånn, for som regel tuller du bare når du skriver sånne ting - jeg vet jo det - men det kan bli litt mye av og til.

Sannsynligvis syns du det blir for mye det vi skriver også. Kanskje det er derfor. ;)

jaja :)

Skrevet

Det er jeg nok ikke alene om;)

Det gjør ikke noe. :)

Vi er nok ikke helt gode. hehe

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Fordi det ofte er sånn at når noen er sjalu så skriver de noe negativt om noe andre skriver.

Negative ting om f eks mrxx, og gjentatt hinting til fake bilder som på en fleipemåte skal virker negativt inn på vår oppfatning av noen (i dette tilfellet mrxx), tyder på det når det er snakk om våre endeløse flørtetråder.

Og hinting til innleggelse pga at vi skriver om noe felles vi skal en dato, som 18.11. Det er ikke sikkert det er ment sånn, for som regel tuller du bare når du skriver sånne ting - jeg vet jo det - men det kan bli litt mye av og til.

Sannsynligvis syns du det blir for mye det vi skriver også. Kanskje det er derfor. ;)

jaja :)

"tuller du bare når du skriver sånne ting - jeg vet jo det - men det kan bli litt mye av og til"

Det er riktig. Men de fleste gangene (dvs. alle) må jeg stå frem med ei forklaring, da de som blir råka ikke forstår at dette er ren fanteri.

Du må bare være enig i at dere blir irriterte når noen sier noe negativt om disse milelange trådene. Og hver gang er de sjalue:-)

Om jeg kommenterer at jenter her inne er søte, og pene og se på, så betyr ikke det et jeg er forelsket i dem.

Jeg har tatt mine avgjørelser, og er gift, veldig fornøyd sådan, så jeg har ingen grunn til å flørte, eller være sjalu her inne.

Men hvis du syntes at jeg oppførte meg "uregimentert" nå igjen - er jeg vel bare nødt til å hoste opp et unnskyld igjen.

For egentlig er dere jo snille og søte:-)

Skrevet

"tuller du bare når du skriver sånne ting - jeg vet jo det - men det kan bli litt mye av og til"

Det er riktig. Men de fleste gangene (dvs. alle) må jeg stå frem med ei forklaring, da de som blir råka ikke forstår at dette er ren fanteri.

Du må bare være enig i at dere blir irriterte når noen sier noe negativt om disse milelange trådene. Og hver gang er de sjalue:-)

Om jeg kommenterer at jenter her inne er søte, og pene og se på, så betyr ikke det et jeg er forelsket i dem.

Jeg har tatt mine avgjørelser, og er gift, veldig fornøyd sådan, så jeg har ingen grunn til å flørte, eller være sjalu her inne.

Men hvis du syntes at jeg oppførte meg "uregimentert" nå igjen - er jeg vel bare nødt til å hoste opp et unnskyld igjen.

For egentlig er dere jo snille og søte:-)

Kjære vene. Du kan være lykkelig gift og både flørte og være sjalu for det. Dere mannfolk er så kompliserte i deres enkelthet noen ganger at jeg rister på hodet.

Jeg er jo ikke i tvil om at du er lykkelig gift du som iflg. en annen tråd har bare hatt henne;) Hvordan du har fått det til er meg en gåte og jeg får aldri løst den hvis ikke du forklarer meg det;( Er ikke sikker engang at du som en enkel mann greier det;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Kjære vene. Du kan være lykkelig gift og både flørte og være sjalu for det. Dere mannfolk er så kompliserte i deres enkelthet noen ganger at jeg rister på hodet.

Jeg er jo ikke i tvil om at du er lykkelig gift du som iflg. en annen tråd har bare hatt henne;) Hvordan du har fått det til er meg en gåte og jeg får aldri løst den hvis ikke du forklarer meg det;( Er ikke sikker engang at du som en enkel mann greier det;)

"Er ikke sikker engang at du som en enkel mann greier det;)"

Det var nok bare en spøk bebba:)

(der måtte jeg forklare, igjen:)

Gjest Moderator
Skrevet

Slike tråder som denne vil vi gjerne at dere benytter forum for meldinger til.

hare1365380455
Skrevet

Ok. :)

Skrevet

"Er ikke sikker engang at du som en enkel mann greier det;)"

Det var nok bare en spøk bebba:)

(der måtte jeg forklare, igjen:)

Jeg kan godt forklare at hele svaret mitt var en spøk;) Du enkle mann forstår du det?

Skrevet

Den er grei. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...