IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg kan godt forklare at hele svaret mitt var en spøk;) Du enkle mann forstår du det? "Jeg kan godt forklare at hele svaret mitt var en spøk;) Du enkle mann forstår du det?" Ja - nå, her kommer dine pedagogiske kunskaper godt med. Og det enkle er ofte det beste;) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 "Jeg kan godt forklare at hele svaret mitt var en spøk;) Du enkle mann forstår du det?" Ja - nå, her kommer dine pedagogiske kunskaper godt med. Og det enkle er ofte det beste;) Mine pedagogiske kunnskaper gjør at jeg kan forklare og overbevise enkle menn om det meste;) 0 Siter
mrxx Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Halv ett!?!?!?!? Det er vel ingen tid for en Bind-pike, vel!!? Mrxx: Du får ta en revurdering på hvem du vil ha i "stallen" din ;O) Klem fra Cheekey Agent! Bind-pike??...*lol*...det var dagens:-) Du skal ikke klage som er min agent:-) 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Bind-pike??...*lol*...det var dagens:-) Du skal ikke klage som er min agent:-) Ta med i beregningen at "bind-pike" ble skrevet etter nattaspel og før loppekassen med forholdsvis høy promille.. Og jeg klager da ikke, som er agenten din!! *venter spendt på oppdrag* 0 Siter
mrxx Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Ta med i beregningen at "bind-pike" ble skrevet etter nattaspel og før loppekassen med forholdsvis høy promille.. Og jeg klager da ikke, som er agenten din!! *venter spendt på oppdrag* Har masse oppdrag du kan bli med på......*stort glis*.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.