Gjest grønn som skogen Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Kan noen fortelle en udugelig PC-kløne hvordan jeg får en lydfil fra PC'en (MediaPlayer) over til MP3-spiller? 0 Siter
citoyen Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Det kommer helt an på hvilken mp3-spiller du har. Fulgte det ikke med bruksanvisning? 0 Siter
Gjest tjohoo Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Det kommer helt an på hvilken mp3-spiller du har. Fulgte det ikke med bruksanvisning? Det vanligste er vel bare å koble mp3-spilleren til PC'en enten med en kabel eller plugge den rett inn i USB-inngangen på PC'en (avhengig av hva slags mp3-spiller ud har). Da vil du normalt få en ny "Drive" på PC'en, lignende C:\ d:\ etc. Så åpner du bare "Min Datamaskin" (eller Utforsker som jeg foretrekker) og kopiere filene fra PC'en til mp3-spilleren. 0 Siter
Gjest tjohoo Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Det vanligste er vel bare å koble mp3-spilleren til PC'en enten med en kabel eller plugge den rett inn i USB-inngangen på PC'en (avhengig av hva slags mp3-spiller ud har). Da vil du normalt få en ny "Drive" på PC'en, lignende C:\ d:\ etc. Så åpner du bare "Min Datamaskin" (eller Utforsker som jeg foretrekker) og kopiere filene fra PC'en til mp3-spilleren. 0 Siter
Gjest tjohoo Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Det kommer helt an på hvilken mp3-spiller du har. Fulgte det ikke med bruksanvisning? æsj, jeg skulle jo svare grønn som skogen og ikke deg. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Det vanligste er vel bare å koble mp3-spilleren til PC'en enten med en kabel eller plugge den rett inn i USB-inngangen på PC'en (avhengig av hva slags mp3-spiller ud har). Da vil du normalt få en ny "Drive" på PC'en, lignende C:\ d:\ etc. Så åpner du bare "Min Datamaskin" (eller Utforsker som jeg foretrekker) og kopiere filene fra PC'en til mp3-spilleren. Dette kan du bare gjøre om du har en flashbasert mp3-spiller. Ikke alle som har det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.