Gå til innhold

Jeg er så jævla dum!

Anbefalte innlegg

Skrevet

typen min var på firmafest. Jeg ringte til han og fikk snakke med min tidligere sommerjobbsjef (som jeg har prøvd å få tak i for å få attest). Han hadde drukket litt men høres ok ut når han snakket. Så sier jeg at jeg har prøvd å ringe og ringe han men at han er jo aldri på jobb. Det var ment som en spøk men han blir plutselig kort og sier jeg skal få typen min på telefonen. nok en gang har jeg tråkket i salaten!

Skrevet

Kanskje ikke det rette tidspunktet å ta opp en slik sak på.

Skrevet

Det var på et fullstendig feil tidspunkt, og i en fullstendig feil "setting", å ta opp slikte ting. Det burde du visst.

mil1365380270
Skrevet

Pøh! Kanskje sjefen var for full til å snakke (klarte ikke å oppfatte om det var spøk eller ikke), eller rett og slett har dårlig samvittighet fordi han har vært vanskelig å få tak i for flere. Eller så tok han telefonen fra øret for å gi den videre, og hørte ikke etter hva du sa.

skorpionfisken
Skrevet

Enig, dere kan ikke ha mye i toppen hverken du eller samboeren din. Du ringer til samboeren din mens han er på fest, og ber om å få snakke med en av sjefene som er på samme festen. Og samboeren din gir virkelig samtalen med deg videre til en av sjefene?

Utrolig at det finnes så korttenkte mennesker.

Om han er så idiotisk at han ikke vil skrive ut en attest, så kunne du vel pusset samboeren din på ham i arbeidstida, om du ikke har mot til å stille opp å mase på fyren selv når dere begge er edrue.

Skrevet

Enig, dere kan ikke ha mye i toppen hverken du eller samboeren din. Du ringer til samboeren din mens han er på fest, og ber om å få snakke med en av sjefene som er på samme festen. Og samboeren din gir virkelig samtalen med deg videre til en av sjefene?

Om han er så idiotisk at han ikke vil skrive ut en attest, så kunne du vel pusset samboeren din på ham i arbeidstida, om du ikke har mot til å stille opp å mase på fyren selv når dere begge er edrue.

Det var ikke sånn jeg tolket trådstarter.

Jeg leste det som om trådstarter ringte for å snakke med samboeren. Tilfeldigvis var det sommerjobbsjefen som tok telefonen og hun slang ut kommentaren om at hun hadde prøvd å få tak i han.

Deretter gir sjefen telefonen til samboeren som egentlig skulle ha den.

Slik jeg leste det, har det ikke skjedd annet enn at sjefen ikke hadde lyst til å småprate, men gav telefonen direkte til rette vedkommende.

Altså en bagatell.

Skrevet

Han reagerte antakelig bare allergisk på ordet "jobb".

Han har nok glemt det forlengst, og du bør gjøre det samme

synes

Skrevet

Jeg ba ikke om å få snakke med han. Skjønte ikke hvem det var først. Jeg ringte da festen var over. Typen min hadde gitt tlf til sjefen min uten at jeg visste det. Da jeg fant ut hvem det var sa jeg - Er det deg xxx? og så det andre.

skorpionfisken
Skrevet

Jeg ba ikke om å få snakke med han. Skjønte ikke hvem det var først. Jeg ringte da festen var over. Typen min hadde gitt tlf til sjefen min uten at jeg visste det. Da jeg fant ut hvem det var sa jeg - Er det deg xxx? og så det andre.

Ok, men da var dere jo ikke så dumme da. Kan da ikke skade om han får høre at han er treg når han tilfeldigvis fikk deg på tråden. At han ikke ville småprate var nok fordi han visste at det var samboeren din sin telefon, og at du egentlig ikke ville prate med samboeren og ikke med ex-sjefen.

Det er nok meg som er dum i dag, som tolker alt i verste mening. Sorry.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...