Gå til innhold

Våknet til masse snø i dag

Anbefalte innlegg

Gjest blomsterløk
Skrevet

Guttungen virkelig jublet når vi våknet og tittet ut av vinduet i dag, hvitt overalt.

Så nå blir det ikke lenge før vi må kle på oss og gå ut å leke i snøen. Han er helt i ekstase.

Må jo nyte snøen i dag, for det er jo ganske mildt, så den blir nok ikke liggende lenge.

Men han lurte på om det var jul nå da, ettersom det var snø.

Ha en fin søndag alle sammen.

Skrevet

Snø? Hvor er det du bor da?

hehe snø har jeg ikke tenkt på ennå engang.

Våknet til blå, fin himmel idag, ser ut til å bli nydelig vær her idag. Men uten snø. :)

Her er det leeenge til snøen kommer, vil jeg tro. :)

Men jeg skjønner at gutten din var happy for det ja, 6åringen min venter på snø hun også...jeg er glad til så lenge den holder seg borte. *s*

Gjest blomsterløk
Skrevet

Våknet til blå, fin himmel idag, ser ut til å bli nydelig vær her idag. Men uten snø. :)

Men jeg skjønner at gutten din var happy for det ja, 6åringen min venter på snø hun også...jeg er glad til så lenge den holder seg borte. *s*

Vi bor rett nord for oslo, og det ligger ca. 4 cm snø ute i hagen her allerede.

Den blir nok fort borte, for det er fortsatt ganske mildt. Kan sikkert fort gå over til regn.

Nå er snart frokosten fortært, så nå skal vi snart ut å leke oss.

Skrevet

Hagen vår er full av snø... Var det jeg visste, jeg skulle vært i ville vesten!

Skrevet

Hagen vår er full av snø... Var det jeg visste, jeg skulle vært i ville vesten!

Ja, ville vesten er et bra sted å være! :)

Skrevet

Her er det også snø i luften og stor jubel.

Men barna blir nok skuffet, snøen ser ikke ut til å bli liggende; gresset er fortsatt irrgrønt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...