Gjest fitness Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg finner to amazon, amazon.com og amazon.co.uk. Hvor er det best/billigst å bestille fra? 0 Siter
Atene Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 amazon.co.uk er nærmere (UK), derfor kommer varene som regel raskere og med lavere porto. 0 Siter
Gjest fitness Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 amazon.co.uk er nærmere (UK), derfor kommer varene som regel raskere og med lavere porto. Takk for raskt svar. :-) Men nå er jeg temmelig forvirret her, er dette auksjonssider med ulike selgere, og ingen nettbutikk i vanlig forstand? 0 Siter
Atene Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Takk for raskt svar. :-) Men nå er jeg temmelig forvirret her, er dette auksjonssider med ulike selgere, og ingen nettbutikk i vanlig forstand? Nei, det er en vanlig nettbutikk. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Takk for raskt svar. :-) Men nå er jeg temmelig forvirret her, er dette auksjonssider med ulike selgere, og ingen nettbutikk i vanlig forstand? Det er en vanlig nettbutikk. I tillegg har de også brukte varer. "..........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.