Gjest M.Angelica Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Hvordan kan man flytte billigst mulig? Det er snakk om mange mil (innelands). 0 Siter
ekte nick Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Vet ikke om det går an lenger nå, men da jeg flyttet for ti år siden, leide jeg en container som jeg fylte med alt jeg eide og hadde, så kom Linjegods og hentet den. Flyttecontaineren ble fraktet med tog, dernest på lastebil fram til den nye boligen min. Dette var ialle fall langt rimeliger enn å bruke flyttebil. Jeg fikk hjelp av venner i begge ender, og leide derfor ingen hjelp. En annen gang jeg flyttet, leide jeg en stor varevogn. Fikk hjelp av venner da også, men måtte ta to-tre omganger, så det tok jo hele dagen. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Vet ikke om det går an lenger nå, men da jeg flyttet for ti år siden, leide jeg en container som jeg fylte med alt jeg eide og hadde, så kom Linjegods og hentet den. Flyttecontaineren ble fraktet med tog, dernest på lastebil fram til den nye boligen min. Dette var ialle fall langt rimeliger enn å bruke flyttebil. Jeg fikk hjelp av venner i begge ender, og leide derfor ingen hjelp. En annen gang jeg flyttet, leide jeg en stor varevogn. Fikk hjelp av venner da også, men måtte ta to-tre omganger, så det tok jo hele dagen. Takk for tips. Tror det er linjegods som tilbyr å sende med båt.(?) Vi må få flyttet alt på en gang, da det er snakk om sånn 15 timers kjøring =) 0 Siter
Gjest sure do. Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Er det pga jobb tror jeg du kan få det skrevet av på skatten ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.