Gå til innhold

Interesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noe du er virkelig og glødende interessert i? Noe som antagelig kommer til å følge deg fra vugge til grav? Jeg tenker på alt fra store politiske spørsmål til frimerkesamling.

For min del må svaret bli musikk. Kan aldri tenke meg at jeg noengang kommer til å slutte å spelle. Før hadde jeg samme forhold til golf. Men etter 26 år, hvorav de siste sju ganske så magre, har jeg utrulig nok mista interessen. Kanskje litt dumt, for etter sju magre skal det vel komme sju feite?

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

18

• Glimtipper

4

• hare1365380455

3

• Patsi

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Musikkinteressen vil nok også følge meg til min siste dag.

I tillegg vil jeg tro at interessen for astronomi og pc(spill) vil holde seg ved like!

Skrevet

"For min del må svaret bli musikk. Kan aldri tenke meg at jeg noengang kommer til å slutte å spelle."

Jeg kunne sagt _akkurat_ det samme!

Både å lytte til, spille og produsere musikk er min store lidenskap :-)

Hva spiller du forresten?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Musikk og film. Elsker musikk og film. Og bøker.

De fleste liker jo både film og musikk og litteratur, men jeg tror kanskje jeg er litt mer genuint interessert i det enn den gemene hop.

Jeg tror heller aldri min fotball- og hockeyinteresse vil avta.

Skrevet

Musikkinteressen vil nok også følge meg til min siste dag.

I tillegg vil jeg tro at interessen for astronomi og pc(spill) vil holde seg ved like!

Okay. Nerd, altså;-) Hehe.

:-)

Skrevet

"For min del må svaret bli musikk. Kan aldri tenke meg at jeg noengang kommer til å slutte å spelle."

Jeg kunne sagt _akkurat_ det samme!

Både å lytte til, spille og produsere musikk er min store lidenskap :-)

Hva spiller du forresten?

Tangenter. Fortrinnsvis piano.

Jeg lytter ikke så innmari mye lenger. Dessverre. Savner det. Å ha noe å lytte på som treffer meg så til de grader hjemme. Ikke opplevd siden jeg oppdaga Pink Floyd og Marillion i 1985. Det varte i flere år, og var en stormende forelskelse:-) Men jeg kan nok si at jeg fremdeles er avhengig av å få en god dose musikk en gang iblant. Bare at gløden mangler.

Gikk til innkjøp av et lite hjemmestudio for noen år siden, og trudde jeg skulle bli fanatisk bruker av det, men det har vel heller blitt så som så:-) Men jeg koser meg med det innimellom.

Jeg vil gløde! :-D

Skrevet

Musikk og film. Elsker musikk og film. Og bøker.

De fleste liker jo både film og musikk og litteratur, men jeg tror kanskje jeg er litt mer genuint interessert i det enn den gemene hop.

Jeg tror heller aldri min fotball- og hockeyinteresse vil avta.

Du er en god mann med sunne interesser! :-)

Skrevet

Bøker. Og skriving.

Jeg har utviklet den evnen at jeg kan lese første side i en roman og øyeblikkelig vite om jeg vil få noe positivt ut av den eller ikke. Veldig bra, når man leser mye.

Skrevet

Slektsgransking, se vintersport på TV og PC-spill vil nok følge meg hele livet, selv om noen perioder er mer aktive enn andre.

Skrevet

Okay. Nerd, altså;-) Hehe.

Hmm, tja...aldri tenkt på meg selv som nerd, da men!

Dessuten er jeg kvïnne, bare for å ha sagt det :-) Og i egenskap av å inneha nevnte kjønn, er jeg i min fulle rett til å mislike fotball, og elske universets mysterier uten å bli sett på som en snåling av menn, he he..

Skrevet

Tangenter. Fortrinnsvis piano.

Jeg lytter ikke så innmari mye lenger. Dessverre. Savner det. Å ha noe å lytte på som treffer meg så til de grader hjemme. Ikke opplevd siden jeg oppdaga Pink Floyd og Marillion i 1985. Det varte i flere år, og var en stormende forelskelse:-) Men jeg kan nok si at jeg fremdeles er avhengig av å få en god dose musikk en gang iblant. Bare at gløden mangler.

Gikk til innkjøp av et lite hjemmestudio for noen år siden, og trudde jeg skulle bli fanatisk bruker av det, men det har vel heller blitt så som så:-) Men jeg koser meg med det innimellom.

Jeg vil gløde! :-D

Jeg er også mest glad i tangenter - men trakterer andre ting også, hvis situasjonen skulle falle seg sånn.

Ang å lytte til musikk, så er det ren terapi for meg - selv om jeg også av og til kan føle trang til å få litt fornyelse i utvalget...

Skrevet

Jeg er også mest glad i tangenter - men trakterer andre ting også, hvis situasjonen skulle falle seg sånn.

Ang å lytte til musikk, så er det ren terapi for meg - selv om jeg også av og til kan føle trang til å få litt fornyelse i utvalget...

Jeg har igrunn prøvd meg på mange intrumenter. Og klart å få lyd i alle sammen;-) Men piano er nok det eneste jeg føler jeg kan si at jeg KAN spelle. Men ikke helt lost på gitar heller. Fiolin derimot, det er nok det vanskeligste jeg har prøvd. Ikke lenge jeg gadd å sitte og tulle med det:-)

Skrevet

Hmm, tja...aldri tenkt på meg selv som nerd, da men!

Dessuten er jeg kvïnne, bare for å ha sagt det :-) Og i egenskap av å inneha nevnte kjønn, er jeg i min fulle rett til å mislike fotball, og elske universets mysterier uten å bli sett på som en snåling av menn, he he..

Jada. Og jeg bare tulla, selvfølgelig:-) Synes det du nevner er ganske interessant sjøl.

Skrevet

Bøker. Og skriving.

Jeg har utviklet den evnen at jeg kan lese første side i en roman og øyeblikkelig vite om jeg vil få noe positivt ut av den eller ikke. Veldig bra, når man leser mye.

Nuvel... Det siste der tviler jeg vel litt på:-)

Skrevet

Nuvel... Det siste der tviler jeg vel litt på:-)

Jaha?

Skrevet

Slektsgransking, se vintersport på TV og PC-spill vil nok følge meg hele livet, selv om noen perioder er mer aktive enn andre.

Hehe. Kanskje jeg burde tatt med vintersport jeg og? Gi meg en 10 000 meter på skøyter, og jeg er en lykkelig mann i noen timer:-)

Skrevet

Jeg har igrunn prøvd meg på mange intrumenter. Og klart å få lyd i alle sammen;-) Men piano er nok det eneste jeg føler jeg kan si at jeg KAN spelle. Men ikke helt lost på gitar heller. Fiolin derimot, det er nok det vanskeligste jeg har prøvd. Ikke lenge jeg gadd å sitte og tulle med det:-)

Jeg er best på piano og orgel, og piano er det instrumentet som har fulgt meg hele tiden.

Men jeg har hatt en tendens til å heller ville prøve _mange_ instrument i stedet for å bli ordentlig god på _ett_ instrument.

Har prøvd en del blåsere, best på treblås - men har også prøvd messing. Perkusjon har jeg også vært innom.

Strenginstrumenter/strykere har jeg ikke vært så mye borti. Jeg har en liten gitar her - og selv om jeg kan klimpre meg gjennom noen sanger - er jeg ikke god nok til at det er skikkelig gøy.

Nå kunne jeg tenke meg å utfordre stemmen min, ved å begynne i et kor. For det har jeg nemlig ikke prøvd før (med unntak av barnekor, da).

hare1365380455
Skrevet

Jeg har alltid likt å lese! Og jeg er veldig glad i musikk og film. Jeg har gått på yoga et par år, og jeg tror nok jeg kommer til å holde på med det også framover. Men med små barn er det ikke alltid jeg har så mye tid til interessene mine.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har alltid likt å lese! Og jeg er veldig glad i musikk og film. Jeg har gått på yoga et par år, og jeg tror nok jeg kommer til å holde på med det også framover. Men med små barn er det ikke alltid jeg har så mye tid til interessene mine.

+ jeg liker å se fotball.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...