Gå til innhold

Interesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

+ jeg liker å se fotball.

Det er bra:-) Du og sdd er nok en perfekt match;-)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

18

• Glimtipper

4

• hare1365380455

3

• Patsi

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest nycomed
Skrevet

Fotografi ! Selv om det har endret seg ganske mye fra teknisk hold de senere årene...

Skrevet

Jeg har vært og kan være glødende interessert i masse, men tiden strekker ikke til, så pauser/opphold blir det.

Tok jegerprøven i 93 og var en iherdig jeger i noen år, men da jeg ble alene med to små så strakk ikke tid og energi til lenger.

Har også brent på trematerialer, postkasser, dørskilt ol. Når jeg holder på med det sitter jeg i time etter time og har knappt nok tid til en kopp kaffe :)

Men der blir det naturlig nok også opphold pga andre ting som krever sitt i hverddagen.

Sitter en del på pc innimellom, og er kjempeglad i å lage regnskaper, oversikter ol. til privat bruk...men ikke tid til det hele tiden heller :)

Jeg er veldig åpen for mye og synes mye er interessant så jeg er glødende i interessen når det står på.

Nå i høst har jeg hjulpet min mann på jordene og i siloene, og hadde jeg kunnet så hadde jeg holdt på dagen lang ;)

Så slik jeg ser det så gløder jeg for mye og iherdig når det står på, men det skifter veldig hva jeg tar meg tid til.

Så i løpet av min livstid så er der nok mange, mange ting jeg kommer til å være innom...

Spennende :)

hare1365380455
Skrevet

Det er bra:-) Du og sdd er nok en perfekt match;-)

Hihi.. Vi er kanskje det! Men nå er jeg gift, så det får så være...;)

Skrevet

Jeg må vel også svare musikk, jeg jobber med musikk og hører på musikk både dag og natt.

Ellers så er fotografering en stor interesse som jeg kunne tenke meg å lære mer om, var inne på tanken på å utdanne meg til fotograf, men det har bare blitt på hobbybasis foreløpig, og det blir vel det i fremtiden og, men kunne godt tenke meg å ta noen kurs eller noe...

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg er avhengig av å koble av med å gå lange turer i skogen med bikkja. Finnes ikke bedre avslapping. Kommer alltid til å ha glede av det. De årene jeg har vært uten hund har ikke vært helt det samme, ja jeg er nok hundegal. Samboeren min blir nesten sjalu, fordi bikkja får så mye kos :-)

Skrevet

Internett. For tiden dol (!) men det håper jeg da virkelig jeg ikke fortsetter med resten av livet :-)

TorneROSA1365380904
Skrevet

Jaha.

FOTBALL OG HØRE PÅ MUSIKK ;)

Skrevet

Hvorfor det?

Nja... Har bare diverse leseopplevelser som går på at det starta sånn passe... Og tok seg veldig opp etterhvert! :-) Og noe av det samme med musikk forøvrig, enkelte album synker ikke ordentlig inn før både sjette og sjuende gjennomhøringa.

Og du er vel neppe synsk?;-)

Skrevet

Jeg har vært og kan være glødende interessert i masse, men tiden strekker ikke til, så pauser/opphold blir det.

Tok jegerprøven i 93 og var en iherdig jeger i noen år, men da jeg ble alene med to små så strakk ikke tid og energi til lenger.

Har også brent på trematerialer, postkasser, dørskilt ol. Når jeg holder på med det sitter jeg i time etter time og har knappt nok tid til en kopp kaffe :)

Men der blir det naturlig nok også opphold pga andre ting som krever sitt i hverddagen.

Sitter en del på pc innimellom, og er kjempeglad i å lage regnskaper, oversikter ol. til privat bruk...men ikke tid til det hele tiden heller :)

Jeg er veldig åpen for mye og synes mye er interessant så jeg er glødende i interessen når det står på.

Nå i høst har jeg hjulpet min mann på jordene og i siloene, og hadde jeg kunnet så hadde jeg holdt på dagen lang ;)

Så slik jeg ser det så gløder jeg for mye og iherdig når det står på, men det skifter veldig hva jeg tar meg tid til.

Så i løpet av min livstid så er der nok mange, mange ting jeg kommer til å være innom...

Spennende :)

Uansett er det viktig å gløde litt innimellom! :-)

Skrevet

Jeg må vel også svare musikk, jeg jobber med musikk og hører på musikk både dag og natt.

Ellers så er fotografering en stor interesse som jeg kunne tenke meg å lære mer om, var inne på tanken på å utdanne meg til fotograf, men det har bare blitt på hobbybasis foreløpig, og det blir vel det i fremtiden og, men kunne godt tenke meg å ta noen kurs eller noe...

Har du noen musikktips til meg som jeg kanskje kunne gløda litt av... ? :-)

Skrevet

Jeg er avhengig av å koble av med å gå lange turer i skogen med bikkja. Finnes ikke bedre avslapping. Kommer alltid til å ha glede av det. De årene jeg har vært uten hund har ikke vært helt det samme, ja jeg er nok hundegal. Samboeren min blir nesten sjalu, fordi bikkja får så mye kos :-)

Ah! Bikkje. Det ønsker jeg meg og! Burde være påbudt med bikkje som turkamerat når en går tur i skauen:-)

Skrevet

Internett. For tiden dol (!) men det håper jeg da virkelig jeg ikke fortsetter med resten av livet :-)

Håper ikke jeg heller:-) Ut og gå tur! Eller begynne å trene! :-)

Skrevet

Kosthold og trening er vel det jeg brenner mest for

Ikke dumt:-)

Skrevet

Har du noen musikktips til meg som jeg kanskje kunne gløda litt av... ? :-)

Kommer helt an på hvilken musikk du liker...

Skrevet

Kommer helt an på hvilken musikk du liker...

Bare si det første som faller deg inn:-)

Gjest batteri
Skrevet

dans!! er min store lidenskap, men får ikke danst så mye jeg ønsker pga knærne mine....og musikk da, musikk kan forandre humøret mitt totalt, setter virkelig "farge på hverdagen" :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...