Gå til innhold

Interesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nja... Har bare diverse leseopplevelser som går på at det starta sånn passe... Og tok seg veldig opp etterhvert! :-) Og noe av det samme med musikk forøvrig, enkelte album synker ikke ordentlig inn før både sjette og sjuende gjennomhøringa.

Og du er vel neppe synsk?;-)

Nei, klart ikke. Men det går på skrivestilen. Jeg har sterke preferanser for hva jeg liker. Det blir som å se et bilde av en kunstner og vite at hans uttrykksmåte ikke er din smak.

Om de plutselig bytter skrivestil midt i romanen, så er de ikke veldig gode forfattere uansett ;)

Men du har rett, det blir feil å si at jeg vet om jeg vil få _noe_ positivt ut av en bok eller ikke, basert på første side. Men jeg vet så raskt om det er en bok jeg vil sette stor pris på.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

18

• Glimtipper

4

• hare1365380455

3

• Patsi

3

Mest aktive i denne tråden

Baby Lemonade
Skrevet

Fallskjermhopping er og blir min store lidenskap :) Alt av fritid og penger går med til det, men det er verdt hver eneste krone. Den sporten tror jeg man kan drive med til man er for gammel til å krype inn i flyet, uten å bli lei.

Forøvrig er jeg også helt avhengig av musikk. Må ha musikalsk stimuli når jeg er hjemme, i bilen, på trening og når jeg skal ut og gå.

Skrevet

Motorsykkelen min.

En tur på den og alle sorger,bekymringer og problemer er løst.

Skrevet

Uansett er det viktig å gløde litt innimellom! :-)

Det er akkurat det det er :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...