Gå til innhold

Gmail eller andre mail kontoer

Anbefalte innlegg

Gjest ut med hotmail...
Skrevet

Nå vil jeg bytte vekk hotmail-adressen! Hva bør jeg bytte til? Har hørt mye bra om gmail, men hvordan får jeg denne og er det den beste?

Noen synspunkter??

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har g-mail.. Synes det er en veldig bra mail. Jeg fikk den gjennom å bli invitert av noen =)

Gjest Echinaforce
Skrevet

Hotmail er definitivt best. Gmail gir deg masse plass, men et ubrukelig grensesnitt. Yahoo har jeg ikke prøvd.

Skrevet

Hotmail er definitivt best. Gmail gir deg masse plass, men et ubrukelig grensesnitt. Yahoo har jeg ikke prøvd.

Jeg synes Yahoo er veldig bra. Ingen reklamer og masser av lagringsplass.

Hotmail var jeg veldig utilfreds med da jeg hadde den.

Skrevet

Har brukt gmail ei stund nå, og syns den er veldig bra. Har et innlagt spamfilter som fungerer supert bl.a, og MASSE plass! Hotmail er iallefall no dritt, syns man har problemer med innlogging i hytt og pine, iallefall da jeg brukte det.

Gjest G-mail er for alle
Skrevet

G-mail er bra. Du trenger ikke invitasjoner lenger. Det finnes sider der du plukker opp en konto selv. Bare søk litt rundt.

Gjest betasuppe
Skrevet

...i USA, har jeg lest.

Og det er tydelig at den ikke holder mål; Søstra mi opplevde at noen hacket seg inn på gmail'en hennes, fikk tak i masse info og også prøvde å overføre penger fra nettbanken hennes.

Hun slettet selvfølgelig hele dritten og har hele tiden advart andre mot å bruke gmail.

Senere har jeg lest at undersøkelser viser at Gmail har et lavt sikkerthetsnivå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...