Freya Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 ...så mange (?) kvinnelige håndballspillere og fotballspillere som er lesbiske? Er det bare veldig fokusert på dette i media, eller er det en annen grunn til det? 0 Siter
Gjest nycomed Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Det hjelper kanskje med noen ikke-så-kvinnelige attributter for å være veldig god i håndball ... 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 En kompis av meg er gift med denne dama: http://www.athletebio.com/nor1961f1 ...og han må ta oppvasken hver eneste dag, ellers blir det deng:-) ...neida - IB er en snill og godlynt persom. Det går seg sikkret til, se bare på Mia Hundvin:) 0 Siter
fresja Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 En kompis av meg er gift med denne dama: http://www.athletebio.com/nor1961f1 ...og han må ta oppvasken hver eneste dag, ellers blir det deng:-) ...neida - IB er en snill og godlynt persom. Det går seg sikkret til, se bare på Mia Hundvin:) For det første er hun ikke fot- eller håndballspiller. For det andre er hun vel neppe lesbisk, siden hun er gift med en kompis av deg. For det tredje bør du ikke henge henne ut her! 0 Siter
fresja Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 For det første er hun ikke fot- eller håndballspiller. For det andre er hun vel neppe lesbisk, siden hun er gift med en kompis av deg. For det tredje bør du ikke henge henne ut her! Hun har visst drevet med bl.a. håndball. Er hun vestlending? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 For det første er hun ikke fot- eller håndballspiller. For det andre er hun vel neppe lesbisk, siden hun er gift med en kompis av deg. For det tredje bør du ikke henge henne ut her! Jeg ikke ut henne. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 For det første er hun ikke fot- eller håndballspiller. For det andre er hun vel neppe lesbisk, siden hun er gift med en kompis av deg. For det tredje bør du ikke henge henne ut her! Sorry - ble litt lite tekst. Jeg hengte ikke henne ut, mente jeg. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 En kompis av meg er gift med denne dama: http://www.athletebio.com/nor1961f1 ...og han må ta oppvasken hver eneste dag, ellers blir det deng:-) ...neida - IB er en snill og godlynt persom. Det går seg sikkret til, se bare på Mia Hundvin:) "Det går seg sikkret til, se bare på Mia Hundvin:)" Jeg håper ikke de alle er like dumme, fjollete brød som henne :-) "..........................................." 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 "Det går seg sikkret til, se bare på Mia Hundvin:)" Jeg håper ikke de alle er like dumme, fjollete brød som henne :-) "..........................................." Hva slags legning disse jentene har må gudene vite. Vi får vente og se:-/ 0 Siter
mrxx Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Si det, men hadde jeg vært homse så tror jeg jaggu jeg hadde blitt interessert i å trene fotball jeg også. Det sier ganske mye skal jeg si deg. Tenk i dusjen etter kamp og trening da dere. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Eller at alle homoer kan interiør. *jeg har fått en homo som ikke virker* hihi, om du har sett reklamen? 0 Siter
Line Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Det er vel bare fordi de tør å stå frem at det virker som det er "så mange" i håndball og fotball. Det er minst like mange andre steder 0 Siter
Freya Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Eller at alle homoer kan interiør. *jeg har fått en homo som ikke virker* hihi, om du har sett reklamen? Hihi, ja, den er bra. "Ser du, eller?" Dritbra kommentar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.