Gå til innhold

Hjelp til sang fra barndommen :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Har en sang fra barndommen som jeg uheldigvis bare husker noe av.

Var så "lur" at jeg syngte det jeg husket til barna og nå maser de om resten...

Kan noen hjelpe blir jeg kjempeglad,har googlet uten resultat.

Dette er det jeg husker:

Husker du den gang,da de hodeløse sang og de fingerløse spilte på klaver-ver-ver. Og en gammel mann satt på.... og sang:vil du være med i grava når jeg dør dør dør.

Nei,det kan jeg ei for jeg heter.........

Så husker jeg ikke mer.

Skrevet

Å den ja... skal forsøke å tenke litt!

...kan jeg ei....for jeg heter titten tei(?)

skal tenke mer!

Gjest omtrent sånn
Skrevet

Versjonen jeg kan:

Kan du huske den gang da de beinløse sprang, og de fingerløse spilte på gitar så det sang, og en gammale mann satt på bussen og sang; vil du være med i begravelsen når jeg dør, bussjåfør?

Nei, det kan jeg nok ei, for jeg heter Nikolai, og var enogtyve år da jeg ble født, og min mor var soldat og min far var undulat, og begge ble de født i en tomat på et fat.

Skrevet

slik jeg husker den:

var du med den gang

da de hodeløse sang

og de fingerløse spilte på klaver-ver-ver

og en halvdød mann

satt på bussen og sang:

vil du være med i graven når jeg dør - dør - dør

Nei det kan jeg ei

for jeg heter Nikolai

og var enogtjue år da jeg ble født - født - født

og min mor var indianer

og min far var meksikaner

og jeg fikk dem på en gammel automat - mat - mat

Skrevet

husker du den gang da de døde sto og sang og de fingerløse spilte på klaver ver ver og en halv død mann satt på bussen og sang vil du være med i grava når jeg dør dør dør.

nei det kan jeg ei for jeg heter nikolai og var femogtyve år da jeg var født født født og min mor var undulat og min var en tinnsoldat og de begge to ble født på en tomat mat mat.

Og de lo ho ho og de lo ho ho, så de rompeløse måtte gå på do do do og de lo he ,he og de lo he, he så de blinde måtte komme ut å se se se

Skrevet

husker du den gang da de døde sto og sang og de fingerløse spilte på klaver ver ver og en halv død mann satt på bussen og sang vil du være med i grava når jeg dør dør dør.

nei det kan jeg ei for jeg heter nikolai og var femogtyve år da jeg var født født født og min mor var undulat og min var en tinnsoldat og de begge to ble født på en tomat mat mat.

Og de lo ho ho og de lo ho ho, så de rompeløse måtte gå på do do do og de lo he ,he og de lo he, he så de blinde måtte komme ut å se se se

Hjelpe meg, er den til for at barna skal få mareritt, eller er den skrevet i LSD-rus?

Skrevet

Min barndoms versjon er sånn:

"Husker du den gang da de døve satt og sang, og de fingerløse spilte på klaver-ver-ver - og en gammel mann satt på bussen og sang: Vil du være med i graven når jeg dør-dør-dør. Nei det kan jeg ei, for jeg heter Nikolai og var en-og-tjue-år da jeg ble født-født-født."

Skrevet

Tusen takk alle sammen!!! Visste at jeg kom til å få hjelp på DOL. Meget imponert!!

Skrevet

Hjelpe meg, er den til for at barna skal få mareritt, eller er den skrevet i LSD-rus?

*LOL*!

Skrevet

... og en gammel mann satt på bussen og sang: Vil du værra med i grava når jeg dør. Nei det kan jeg ei, for jeg heter Nicolay, og var femogtredve år da jeg ble født. Og min mor er undulat og min far er tinnsoldat, og begge to ble født i en tomat.

Merksnodig sang... men jeg kan den jeg og.

Skrevet

Barna elsker den, hva er så galt?

Skrevet

Barna elsker den, hva er så galt?

Var egentlig bare en spøk da. Var bare en veldig merkelig tekst =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...