Tottlå Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 En ganske ny sang, tror jeg. Spiller den mye på radioen nå for tiden...... De synger ; "syng med den stemmen du har, syng som om du skulle dø i morra......" Eller noe sånt...... Den er litt rappete..... anyone?? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg vet ikke, men har du sett på nettsiden til radiokanalen? Kanskje de har en spilleliste (eller hva det nå heter)? 0 Siter
Gjest litt usikker nå Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Vet ikke helt altså, men jeg tror Odd Norstoga er med å synger på den, vet ikke, men tror det. Har prøvd å finne den for deg, men fant den ikke desverre. 0 Siter
Tottlå Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Klovner i Kamp - "Syng". Jaaaaa DEN var det!!! Nå har jeg funnet den, og fått lastet den ned!!!! Tusen takk 0 Siter
Tottlå Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Jeg vet ikke, men har du sett på nettsiden til radiokanalen? Kanskje de har en spilleliste (eller hva det nå heter)? Jeg fant et gammelt (?) innlegg der du hadde funnet ei side med 80 talls hiter...... Kanonbra side!! Jeg eeeelsker jo sånn musikk! Sitter å nynner til Cindy Lauper å time after time nå......fiiiiin 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg fant et gammelt (?) innlegg der du hadde funnet ei side med 80 talls hiter...... Kanonbra side!! Jeg eeeelsker jo sånn musikk! Sitter å nynner til Cindy Lauper å time after time nå......fiiiiin Ja der var det mange lister og sanger!! Det er så kjekt å mimre av og til:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.