flisa Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article1140227.ece 0 Siter
Prozak Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 *Sukk* Og så var vi der igjen. Dette er jo åpenbart? Det er da nesten unødvendig å påpeke det åpenbare? SV har da aldri vært gode i regning - det er da ingen overraskelse at de nå oppdager at 2+2 ikke var 3 likevel? "..............................................." 0 Siter
flisa Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 *Sukk* Og så var vi der igjen. Dette er jo åpenbart? Det er da nesten unødvendig å påpeke det åpenbare? SV har da aldri vært gode i regning - det er da ingen overraskelse at de nå oppdager at 2+2 ikke var 3 likevel? "..............................................." :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 :-) ...men jeg lurer nå fælt på hvis harrykongen sponheim og disse mout-nevermind-gnomene hans hadde måtte stå for det de sier - jeg er ikke sikker på om de hadde gjort noen bedre figurer :-) "................................................" 0 Siter
flisa Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 ...men jeg lurer nå fælt på hvis harrykongen sponheim og disse mout-nevermind-gnomene hans hadde måtte stå for det de sier - jeg er ikke sikker på om de hadde gjort noen bedre figurer :-) "................................................" Det har de jo bevist i 4 år! - http://www.venstre.no/kilden/00012667-8000000B/politisk_regnskap/S0089D87F men det er klart - en samarbeidsregjering er kompromiss, kompromiss, komromiss. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Jens Stoltenberg har jo selv uttalt en gang at "Løfter er som babier, morsomme å lage, vanskelige å følge opp " Så det så 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Det har de jo bevist i 4 år! - http://www.venstre.no/kilden/00012667-8000000B/politisk_regnskap/S0089D87F men det er klart - en samarbeidsregjering er kompromiss, kompromiss, komromiss. Akkurat som den rødgrønne regjeringen er det... kompromiss, kompromiss, kompromiss :-) 0 Siter
favn Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Det har de jo bevist i 4 år! - http://www.venstre.no/kilden/00012667-8000000B/politisk_regnskap/S0089D87F men det er klart - en samarbeidsregjering er kompromiss, kompromiss, komromiss. Trodde du at inneværende regjering ikke må kompromisse? Nei, selvsagt ikke. Forskjellen er imidlertid at dette er en flertallsregjering, noe som forhåpentligvis vil stabilisere. Jeg husker noe du sa etter valget, at nå fikk endelig Venstre kommet seg vekk fra Krf og Høyre, fra religiøs tvang og kald markedsliberalisme (kanskje ikke ordrett sitert...), for å kunne drive på Venstre-vis. Men hvis det er slik Venstre ser på Krf og Høyre, forteller det meg at Ventres maktbegjær får dem/dere til å gå over lik omtrent...? Man må forvente en viss integritet, selv om vi snakker politikk. 0 Siter
flisa Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Jens Stoltenberg har jo selv uttalt en gang at "Løfter er som babier, morsomme å lage, vanskelige å følge opp " Så det så hihi! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Trodde du at inneværende regjering ikke må kompromisse? Nei, selvsagt ikke. Forskjellen er imidlertid at dette er en flertallsregjering, noe som forhåpentligvis vil stabilisere. Jeg husker noe du sa etter valget, at nå fikk endelig Venstre kommet seg vekk fra Krf og Høyre, fra religiøs tvang og kald markedsliberalisme (kanskje ikke ordrett sitert...), for å kunne drive på Venstre-vis. Men hvis det er slik Venstre ser på Krf og Høyre, forteller det meg at Ventres maktbegjær får dem/dere til å gå over lik omtrent...? Man må forvente en viss integritet, selv om vi snakker politikk. Jeg sier at SV også burde vite at de stilte for en regjering og dermed ikke skulle gå så hardt ut med bare SV-saker. de må jo ha visst at de var nødt til å fire på noe. 0 Siter
flisa Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Akkurat som den rødgrønne regjeringen er det... kompromiss, kompromiss, kompromiss :-) Jeg vet det - men det burde også SV visst da de lovte det de lovte de skulle sagt; Vi skal jobbe for mer eller mindre ditten og datten i samarbeidsregjeringen.....ikke vi LOVER... :-) 0 Siter
favn Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg sier at SV også burde vite at de stilte for en regjering og dermed ikke skulle gå så hardt ut med bare SV-saker. de må jo ha visst at de var nødt til å fire på noe. Det er jeg enig i. SV framstlte sine 'krav' som tvers gjennom udiskuterbare og det var lite smart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.