Gå til innhold

Ja, så var det det med å måtte holde det man lover da....

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Sukk* Og så var vi der igjen.

Dette er jo åpenbart? Det er da nesten unødvendig å påpeke det åpenbare? SV har da aldri vært gode i regning - det er da ingen overraskelse at de nå oppdager at 2+2 ikke var 3 likevel?

"..............................................."

Skrevet

*Sukk* Og så var vi der igjen.

Dette er jo åpenbart? Det er da nesten unødvendig å påpeke det åpenbare? SV har da aldri vært gode i regning - det er da ingen overraskelse at de nå oppdager at 2+2 ikke var 3 likevel?

"..............................................."

:-)

Skrevet

...men jeg lurer nå fælt på hvis harrykongen sponheim og disse mout-nevermind-gnomene hans hadde måtte stå for det de sier - jeg er ikke sikker på om de hadde gjort noen bedre figurer :-)

"................................................"

Skrevet

...men jeg lurer nå fælt på hvis harrykongen sponheim og disse mout-nevermind-gnomene hans hadde måtte stå for det de sier - jeg er ikke sikker på om de hadde gjort noen bedre figurer :-)

"................................................"

Det har de jo bevist i 4 år! -

http://www.venstre.no/kilden/00012667-8000000B/politisk_regnskap/S0089D87F

men det er klart - en samarbeidsregjering er kompromiss, kompromiss, komromiss. :)

Skrevet

Jens Stoltenberg har jo selv uttalt en gang at "Løfter er som babier, morsomme å lage, vanskelige å følge opp "

Så det så:)

Skrevet

Det har de jo bevist i 4 år! -

http://www.venstre.no/kilden/00012667-8000000B/politisk_regnskap/S0089D87F

men det er klart - en samarbeidsregjering er kompromiss, kompromiss, komromiss. :)

Trodde du at inneværende regjering ikke må kompromisse? Nei, selvsagt ikke. Forskjellen er imidlertid at dette er en flertallsregjering, noe som forhåpentligvis vil stabilisere.

Jeg husker noe du sa etter valget, at nå fikk endelig Venstre kommet seg vekk fra Krf og Høyre, fra religiøs tvang og kald markedsliberalisme (kanskje ikke ordrett sitert...), for å kunne drive på Venstre-vis.

Men hvis det er slik Venstre ser på Krf og Høyre, forteller det meg at Ventres maktbegjær får dem/dere til å gå over lik omtrent...? Man må forvente en viss integritet, selv om vi snakker politikk.

Skrevet

Jens Stoltenberg har jo selv uttalt en gang at "Løfter er som babier, morsomme å lage, vanskelige å følge opp "

Så det så:)

hihi! :-)

Skrevet

Trodde du at inneværende regjering ikke må kompromisse? Nei, selvsagt ikke. Forskjellen er imidlertid at dette er en flertallsregjering, noe som forhåpentligvis vil stabilisere.

Jeg husker noe du sa etter valget, at nå fikk endelig Venstre kommet seg vekk fra Krf og Høyre, fra religiøs tvang og kald markedsliberalisme (kanskje ikke ordrett sitert...), for å kunne drive på Venstre-vis.

Men hvis det er slik Venstre ser på Krf og Høyre, forteller det meg at Ventres maktbegjær får dem/dere til å gå over lik omtrent...? Man må forvente en viss integritet, selv om vi snakker politikk.

Jeg sier at SV også burde vite at de stilte for en regjering og dermed ikke skulle gå så hardt ut med bare SV-saker. de må jo ha visst at de var nødt til å fire på noe.

Skrevet

Akkurat som den rødgrønne regjeringen er det...

kompromiss, kompromiss, kompromiss

Jeg vet det - men det burde også SV visst da de lovte det de lovte :)

de skulle sagt; Vi skal jobbe for mer eller mindre ditten og datten i samarbeidsregjeringen.....ikke vi LOVER...:)

Skrevet

Jeg sier at SV også burde vite at de stilte for en regjering og dermed ikke skulle gå så hardt ut med bare SV-saker. de må jo ha visst at de var nødt til å fire på noe.

Det er jeg enig i. SV framstlte sine 'krav' som tvers gjennom udiskuterbare og det var lite smart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...