Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At Ondskapen er en meget bra laget, men noe overdrevet i forhold til Guillos ungdomsvirkelighet, er vel de fleste enige om.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bra film, men jeg synes det er litt synd vi ikke får se hovedpersonen banke stefaren litt seriøst.

Så banal er jeg. :)

Skrevet

Bra film, men jeg synes det er litt synd vi ikke får se hovedpersonen banke stefaren litt seriøst.

Litt enig i det, ja :-)

Skrevet

At Ondskapen er en meget bra laget, men noe overdrevet i forhold til Guillos ungdomsvirkelighet, er vel de fleste enige om.

Jeg er såpass uvitende at jeg ikke vet noe om Guillos ungdomsvirkelighet, men det var en bra film, enkelt og greit :-)

Jeg synes det er langt mellom gode filmer.

Skrevet

Så den for en uke siden, grein som en unge.

Ja, den var gripende...

Skrevet

Akkurat det samme tenkte jeg :-)

"........................................."

Skrevet

Helt enig!!

jeg satt og ventet i spenning på at den drittsekken skulle få smake sin egen medisin, men jaggu ble jeg skuffa! hehe

men en bra film var det:-)

Skrevet

Jeg er såpass uvitende at jeg ikke vet noe om Guillos ungdomsvirkelighet, men det var en bra film, enkelt og greit :-)

Debatten gikk jo høyt i Sverige om troverdigheten rundt volden i denne filmen. Når Jan Guillou og filmmakerne ble presset på denne mistanken om sterke overdrivelser, da også andre elever avkreftet den sterke voldskulturen ved skolen, så gikk lufta litt ut av ballongen.

Skrevet

Debatten gikk jo høyt i Sverige om troverdigheten rundt volden i denne filmen. Når Jan Guillou og filmmakerne ble presset på denne mistanken om sterke overdrivelser, da også andre elever avkreftet den sterke voldskulturen ved skolen, så gikk lufta litt ut av ballongen.

Skrevet

Det er faktisk mer effektfullt om man ikke får se det :)

Skjønt, så gode de var til å lage grisebankscener i den filmen der er det nesten synd de ikke gjorde det likevel hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...