Patsi Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 ...var en bra film! En av de _bedre_, synes jeg. Og at hovedrolleinnehaveren var kjekk, var heller ikke akkurat en ulempe. http://www.actors.fi/wilson.html 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Så den for en uke siden, grein som en unge. 0 Siter
collins Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 At Ondskapen er en meget bra laget, men noe overdrevet i forhold til Guillos ungdomsvirkelighet, er vel de fleste enige om. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Bra film, men jeg synes det er litt synd vi ikke får se hovedpersonen banke stefaren litt seriøst. Så banal er jeg. 0 Siter
Patsi Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 Bra film, men jeg synes det er litt synd vi ikke får se hovedpersonen banke stefaren litt seriøst. Så banal er jeg. Litt enig i det, ja :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 At Ondskapen er en meget bra laget, men noe overdrevet i forhold til Guillos ungdomsvirkelighet, er vel de fleste enige om. Jeg er såpass uvitende at jeg ikke vet noe om Guillos ungdomsvirkelighet, men det var en bra film, enkelt og greit :-) Jeg synes det er langt mellom gode filmer. 0 Siter
Patsi Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 Så den for en uke siden, grein som en unge. Ja, den var gripende... 0 Siter
Prozak Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Bra film, men jeg synes det er litt synd vi ikke får se hovedpersonen banke stefaren litt seriøst. Så banal er jeg. Akkurat det samme tenkte jeg :-) "........................................." 0 Siter
sheba Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Bra film, men jeg synes det er litt synd vi ikke får se hovedpersonen banke stefaren litt seriøst. Så banal er jeg. Helt enig!! jeg satt og ventet i spenning på at den drittsekken skulle få smake sin egen medisin, men jaggu ble jeg skuffa! hehe men en bra film var det:-) 0 Siter
collins Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg er såpass uvitende at jeg ikke vet noe om Guillos ungdomsvirkelighet, men det var en bra film, enkelt og greit :-) Jeg synes det er langt mellom gode filmer. Debatten gikk jo høyt i Sverige om troverdigheten rundt volden i denne filmen. Når Jan Guillou og filmmakerne ble presset på denne mistanken om sterke overdrivelser, da også andre elever avkreftet den sterke voldskulturen ved skolen, så gikk lufta litt ut av ballongen. 0 Siter
collins Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg er såpass uvitende at jeg ikke vet noe om Guillos ungdomsvirkelighet, men det var en bra film, enkelt og greit :-) Jeg synes det er langt mellom gode filmer. Debatten gikk jo høyt i Sverige om troverdigheten rundt volden i denne filmen. Når Jan Guillou og filmmakerne ble presset på denne mistanken om sterke overdrivelser, da også andre elever avkreftet den sterke voldskulturen ved skolen, så gikk lufta litt ut av ballongen. 0 Siter
red Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Bra film, men jeg synes det er litt synd vi ikke får se hovedpersonen banke stefaren litt seriøst. Så banal er jeg. Det er faktisk mer effektfullt om man ikke får se det Skjønt, så gode de var til å lage grisebankscener i den filmen der er det nesten synd de ikke gjorde det likevel hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.