Gå til innhold

Pengegrisk TV-aksjon! Hva ga du?

Anbefalte innlegg

Gjest Hornerosin
Skrevet

Gode formål eller ei,ikke måte på hvor pengegriske de skal være, det er liksom en skam å gi småpenger.

Ringer du inn blir du belastet med hele 175 kr, og summen øker fra år til år.

175 kr er masse penger for fattige meg, men sikkert en skam å innrømme det også?

Jeg ga ikke til innsamlingen, fordi jeg hadde bare noen tiere å klaske i bøssa.

Da er det bedre å legge seg i badekaret, enn å risikere baksnakking på ei lita øy der alle kjenner alle ;p

Forresten, det kalles ikke innsamlingsakjon lenger, det kalles papirinsamling! *kiss my as*

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

9

• Sør

5

• Dorthe

5

• Mrs. Wallace

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Isbinne
Skrevet

Jeg gav ingenting, for det dukket aldri opp noen bøssebærere på døra mi. Jada, jeg vet at jeg kan ringe og sånt, men ja, 175 kroner er i det meste laget for meg også. Hadde bøssebærerne kommet ville jeg lagt oppi en femtilapp.

Skrevet

Jeg syns de burde hatt alternative ringe-priser, f.eks 50, 100 og 200.

Skrevet

jeg møtte en bøssebærer på gata og ga han 20 kroner

Skrevet

175,- : innringningsbeløpet. Det gjelder våre MEDsøstre. Har aldri gitt så mye før. Men kunne godt gitt mer til denne saken.

Her inne bruker jo folk masse penger på seg selv til klær osv. Jeg sier ikke at det gjelder dere i tråden her. Men mange har mye penger, og mange sløser med dem.

Ellers sier jeg ofte NEI, jeg støtter noen utvalgte hvert år. Jeg hater pengemas.

Skrevet

Enig med deg! Jeg tømte mynter fra lommeboka og innsamlingsbøssa vi hadde stående på kjøkkenet. Det ble nok ikke mer enn 100 kr, men jeg har i hvert fall gitt noe.

Gjest svaksterk
Skrevet

Det skal jo være fritt hvor mye man vil gi. Vil man ikke gi, så er jo det også en personlig sak som ingen har noe med.

Jeg ga vel en 40 kroner.

Skrevet

Jeg syns de burde hatt alternative ringe-priser, f.eks 50, 100 og 200.

Helt enig!

Var det ikke 100 kr man ringte for før? Tror flere hadde ringt inn penger da. Vil man gi mer, ringer man jo bare flere ganger...

Skrevet

Ga 220,-. Synes man kunne velge selv hvor mye man skal gi når man ringer inn. Kunne ikke vært så vanskelig å administrere.

Skrevet

Jeg ga ikke penger selv, men gikk med bøsse i går.

Skrevet

Jeg overførte kr 300,- til innsamlingskonto 8380 08 07770 via nettbanken.

Oppfordrer alle til å gjøre det samme!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Sambo åpnet, og vi hadde ikke akkurat planlagt så godt, så han raslet med de myntene han fant... Aner ikke hvor mye det ble, jeg - men vi ga ihvertfall litt...

Skrevet

Det kom ingen på døra, i alle fal ikke mens vi var hjemme. Skal de ikke legge igjen en lapp eller en giro da tro? Slik var det før....

Men innringingen er jo veldig praktisk da :-) Jeg ringte to ganger, og det ble jo da 350 kr fra oss i år.

Synes de kunne ha ulike nummer for ulike belop, f.eks, 50 kr, 100 kr, 200 kr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...