Gå til innhold

bleking av tenner


Gjest en som lurer

Anbefalte innlegg

Gjest en som lurer

Jeg har tenkt litt på å bleke tennene mine. Da har jeg hørt at de må blekes flere ganger får at de skal holde seg hvite.

Det jeg da lurer på er om det er like dyrt å bleke den andre gangen. Man kan vel bruke den samme tannformen om igjenn, kan man ikke?

Da trenger man jo bare blekegeleen.

Stemmer dette, eller er det like dyrt hver gang?

Det blir jo veldig dyrt hvis det kåster ca. 3000kr. for alle tennene, og hvis man med jevne mellomrom må bleke dem for at de skal holdes ved like.

Hvor ofte kan en bleking vare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei du som lurer.

Du lurer riktig. Tannformen, eller den såkalte blekeskinnen, som er en vesentlig del av utgiften ved bleking kan brukes om igjen.

Effekten av bleking avhenger av tannemaljens beskaffenhet og intensiteten av blekingen.

Effekten gir seg etter noen tid og da kan man holde den ved like med sporadisk bleking.

For en sikrere vurdering av ditt tilfelle bør du ta saken opp med tannlegen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...