Gå til innhold

Vaskemaskin med lekkasje

Gjest skjønner ikke hva det er heller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vaskemaskinen går renner det vann ut på den ene siden. Blir en liten dam vann hver gang. Det er en AEG som er 3 år gammel. Har sjekket alle feil-tipsene i bruksanv og på service-kontoret, men ingen av de stemmer. Dermed må det komme en service-mann hjem til oss.

Er det sannsynlig at det går på garantien?

Bør vi ta vekk tørketrommelen som står oppå maskinen før mannen kommer?

Fortsetter under...

Skrevet

Har du sjekket filteret? Min maskin lekker en gang i blant på den ene siden, da tømmer jeg filteret og den er helt i orden igjen.

Skrevet

Har du sjekket filteret? Min maskin lekker en gang i blant på den ene siden, da tømmer jeg filteret og den er helt i orden igjen.

Jepp. Sjekket alt som jeg kan sjekke selv. Tømt filter og nødslange. Hjalp ikke. Det sitter på høyre side. Det renner ut på venstre side.

Gjest gladiol
Skrevet

Hvis maskinen er 3 år gammel er garanti tiden gått ut.

Er du heldig kan dette gå på reklamasjon, den er på 5 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...