Gjest skjønner ikke hva det er heller Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Når vaskemaskinen går renner det vann ut på den ene siden. Blir en liten dam vann hver gang. Det er en AEG som er 3 år gammel. Har sjekket alle feil-tipsene i bruksanv og på service-kontoret, men ingen av de stemmer. Dermed må det komme en service-mann hjem til oss. Er det sannsynlig at det går på garantien? Bør vi ta vekk tørketrommelen som står oppå maskinen før mannen kommer? 0 Siter
Aryane Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Har du sjekket filteret? Min maskin lekker en gang i blant på den ene siden, da tømmer jeg filteret og den er helt i orden igjen. 0 Siter
Gjest skjønner ikke hva det er heller Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Har du sjekket filteret? Min maskin lekker en gang i blant på den ene siden, da tømmer jeg filteret og den er helt i orden igjen. Jepp. Sjekket alt som jeg kan sjekke selv. Tømt filter og nødslange. Hjalp ikke. Det sitter på høyre side. Det renner ut på venstre side. 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Hvis maskinen er 3 år gammel er garanti tiden gått ut. Er du heldig kan dette gå på reklamasjon, den er på 5 år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.