Gå til innhold

OK jeg innrømmer det - fotball ER gøy!

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er i utgangspunktet ikke særlig stor fan av fotball - mest fordi man må lide seg igjennom timevis med målløse kamper og drittspill, for å få se litt spenning.

Men i går var jeg på "ordentlig" fotballkamp for første gang i mitt liv; så Vålerenga vs Rosenborg på Ullevåll, og det var kjempegøy!!

Ble helt glad av stemningen og syngingen og alle supporterene! Jeg er jo en skikkelig Start-patriot (kommer opprinnelig fra Kr.sand), så det var jo ekstra gøy og se Enga bli slått av Rosenborg.

Gubben (som hadde dratt meg med) er fra Trondheim, og han var jo ekstatisk over 2-0 seieren, selv om han nok var litt oppgitt over meg: Jeg fattet jo ikke alltid like mye av det som foregikk...

Er jo vant til å se fotball på TV, og det var jo helt annerledes å se det live. Ofte så fikk jeg ikke med meg frispark osv, for jeg ble helt opphengt i å prøve å høre på tekstene til Klanene sine chanter...

Gøy, men kald opplevelse! Jeg gleder meg veldig til neste helg - og håper at Start drar hjem seriegullet.

Fotballfrelste

Skrevet

Er faktisk enig! Jeg synes som regel fotball er kjedelig, men det var jo veldig spennende i går da! Min kjære mann er akkurat passe interessert i fotball, og han foreslo at vi skulle prøve ¨å få tak i billetter til kampen neste søndag (HEIA START!). Det hadde vært vanvittig moro!

Har ikke vært på kamp siden 16. mai det året jeg var russ (1990). Da tror jeg Start spilte mot Moss....

Var forresten på fotballkamp i Milano i 1988. Det var stmening det! 40000 tilskuere. Vi hadde kjøpt effekter for å heie på Inter Milan, men så hadde vi fått plasser blant Roma-tilhengerne.... Ikke særlig populært! Men stemning var det, definitivt!

Heia heia Start!

Gjest Isbinne
Skrevet

Fotball er dritgøy. Har vært fotballidiot siden jeg var 10 år, spilt selv i fem år, og vært på drøssevis av Startkamper.

Nå er det ulidelig spennende. Gleder meg som et lite barn til Start - Fredrikstad på lørdag.

Gjest Calóni
Skrevet

Kjenner til det der med at folk blir litt oppgitt over at man ikke skjønner noe, ja.

Det hender jeg setter meg ned sammen med en av gutta når de ser fotball, og jeg følger intenst med på skjermen og ser hvordan ballen farer fram og tilbake. Og akkurat idet gutten ved siden av meg begynner å få et lite lønnlig håp om at jeg faktisk begynner å bli fotballinteressert, så spør jeg gjerne "du? hvem er det som er norge igjen? de blå?", og dermed var tv-tittinga over for min del ;)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Kjenner til det der med at folk blir litt oppgitt over at man ikke skjønner noe, ja.

Det hender jeg setter meg ned sammen med en av gutta når de ser fotball, og jeg følger intenst med på skjermen og ser hvordan ballen farer fram og tilbake. Og akkurat idet gutten ved siden av meg begynner å få et lite lønnlig håp om at jeg faktisk begynner å bli fotballinteressert, så spør jeg gjerne "du? hvem er det som er norge igjen? de blå?", og dermed var tv-tittinga over for min del ;)

hahaha..

Noe sånt som meg. Heldigvis har jeg skutt gullfuglen. Går det fotball på tv, foreslår samboeren min heller at vi kan gå ut eller noe:)

Gjest Calóni
Skrevet

hahaha..

Noe sånt som meg. Heldigvis har jeg skutt gullfuglen. Går det fotball på tv, foreslår samboeren min heller at vi kan gå ut eller noe:)

Det er flere tv'er i leiligheten her, og den beste står på mitt rom. Så jeg overlever :D

Skrevet

Ble bitt av fotballbasillen for mange år siden jeg! Det beste er å oppleve kampen live på stadion. Tv-kamper blir litt for kjedelig for meg, mens samboeren sitter klistret til tv-skjermen

TorneROSA1365380904
Skrevet

Er faktisk enig! Jeg synes som regel fotball er kjedelig, men det var jo veldig spennende i går da! Min kjære mann er akkurat passe interessert i fotball, og han foreslo at vi skulle prøve ¨å få tak i billetter til kampen neste søndag (HEIA START!). Det hadde vært vanvittig moro!

Har ikke vært på kamp siden 16. mai det året jeg var russ (1990). Da tror jeg Start spilte mot Moss....

Var forresten på fotballkamp i Milano i 1988. Det var stmening det! 40000 tilskuere. Vi hadde kjøpt effekter for å heie på Inter Milan, men så hadde vi fått plasser blant Roma-tilhengerne.... Ikke særlig populært! Men stemning var det, definitivt!

Heia heia Start!

Jeg har elsket fotball siden jeg ble født jeg;) (har en pappa som er fotballgal og 2 eldre brødre så;))

Samboeren min er ikke sååå interessert, så her i huset er det litt snudd på hodet. Jenten sitter benket foran skjermen hver søndag(eller drar på stadion), mens gutten finner på noe annet;) hehe

Men han har blitt mye mer interessert i det siste faktisk. Har sittet og sett sammen med meg, så det er koselig!

Jeg skal på Briskeby på lørdag! Heia heia BRANN!!! :D

(og heia Start, dere har imponert stort og fortjener seriegullet!!!!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...