Gå til innhold

Hvorfor funker ikke msn'en min?

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

På kvelden for to dager siden sluttet msn'en min å funke. Det vil si, jeg ble logget av, og så går det ikke an å logge på igjen. Får sånn melding om å prøve igjen senere. Men når jeg prøver med en annen mailadresse (altså en annen msnpålogging), så går det fint, så det er tydeligvis ikke noe i veien med selve programmet..Noen som har noen tips? Jeg kan jo risikere å bli meldt savnet snart ;)

Skrevet

Prøv å trykk på logg på med annen adresse, så skriver du inn passordet på nytt eller så prøver du å restarte maskinen, det pleier å funke her..

Hjelper ikke dette kan du prøve å tilbakestille passordet

Gjest Calóni
Skrevet

Prøv å trykk på logg på med annen adresse, så skriver du inn passordet på nytt eller så prøver du å restarte maskinen, det pleier å funke her..

Hjelper ikke dette kan du prøve å tilbakestille passordet

Har prøvd begge deler..Og dersom det er feil passord, så får man annen beskjed. Men jeg får sånn beskjed akkurat som om msn'en er 'nede', sånn som det en gang i blant er. Men da varer det gjerne bare noen minutter, kanskje en time.

Skrevet

Har prøvd begge deler..Og dersom det er feil passord, så får man annen beskjed. Men jeg får sånn beskjed akkurat som om msn'en er 'nede', sånn som det en gang i blant er. Men da varer det gjerne bare noen minutter, kanskje en time.

hadde samme problem med sønnen min sin msn, til slutt måtte vi bare slette hele msn og legge den inn på nytt, til å begynne med hjalp det å tilbakestille passordet, men så klikket den helt. Du får prøve det du også hvis ikke noe annet virker

Gjest Calóni
Skrevet

hadde samme problem med sønnen min sin msn, til slutt måtte vi bare slette hele msn og legge den inn på nytt, til å begynne med hjalp det å tilbakestille passordet, men så klikket den helt. Du får prøve det du også hvis ikke noe annet virker

Men var det slik at det gikk an å benytte andre brukernavn fra samme msn-programmet da? For det virker jo definitivt som om det er mailadressen min det er noe galt med, ikke selve programmet..

Skrevet

Men var det slik at det gikk an å benytte andre brukernavn fra samme msn-programmet da? For det virker jo definitivt som om det er mailadressen min det er noe galt med, ikke selve programmet..

Til å begynne med kunne jeg logge på med min adresse på msn på hans maskin, da var det bare hans adresse som ikke virket, men etter en stund virket ingenting, da slettet jeg msn og lastet den ned på nytt

Skrevet

Jeg har måtte sletta og lagt inn på nytt mange mange ganger når jeg har hatt det problemet:) desverre... tror det hjelper da:)

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg har måtte sletta og lagt inn på nytt mange mange ganger når jeg har hatt det problemet:) desverre... tror det hjelper da:)

Ehm...betyr det at jeg må laste inn alle uttrykksikonene på ny? :o

Skrevet

Hva skjer om du prøver å logge på med denne adressen med et annet MSN-program (f.eks Gaim)?

Gjest Calóni
Skrevet

Hva skjer om du prøver å logge på med denne adressen med et annet MSN-program (f.eks Gaim)?

Hm. Vet ikke? Er det et program jeg må laste ned?

Jeg har forsøkt med web messenger, det fungerer ikke heller.

Skrevet

Hm. Vet ikke? Er det et program jeg må laste ned?

Jeg har forsøkt med web messenger, det fungerer ikke heller.

Gaim er et program du må laste ned, ja. Det finnes mange ulike MSN-programmer. Trillian er et annet. Å prøve et annet program kan gi en pekepinn på om det er det installerte MSN-programmet ditt som har hengt seg opp eller om det er selve kontoen det er noe i veien med. Men om det ikke fungerer med web messenger heller så er det nok sannsynlig at det er kontoen og ikke programmet. Da må du nesten ta kontakt med MSN for å få videre hjelp: http://www.msn.no/Help/default.asp?iHelpPageID=5&&PS=70635&NC=10009&CE=20&CP=1252&HL=Gi+oss+tilbakemeldinger??PS=70635&NC=10009&CE=45&CP=1252&HL=Gi+oss+tilbakemeldinger??PS=70635&NC=10009&CE=45&CP=1252&HL=Gi+oss+tilbakemeldinger

Gjest Calóni
Skrevet

Gaim er et program du må laste ned, ja. Det finnes mange ulike MSN-programmer. Trillian er et annet. Å prøve et annet program kan gi en pekepinn på om det er det installerte MSN-programmet ditt som har hengt seg opp eller om det er selve kontoen det er noe i veien med. Men om det ikke fungerer med web messenger heller så er det nok sannsynlig at det er kontoen og ikke programmet. Da må du nesten ta kontakt med MSN for å få videre hjelp: http://www.msn.no/Help/default.asp?iHelpPageID=5&&PS=70635&NC=10009&CE=20&CP=1252&HL=Gi+oss+tilbakemeldinger??PS=70635&NC=10009&CE=45&CP=1252&HL=Gi+oss+tilbakemeldinger??PS=70635&NC=10009&CE=45&CP=1252&HL=Gi+oss+tilbakemeldinger

Takk for svar! Prøvde både Trillian samt å logge meg på MSN messenger fra en annen pc, men ingen av delene fungerte. Så nå har jeg kontaktet kundeservice, får håpe de kan fikse det :)

Skrevet

Ehm...betyr det at jeg må laste inn alle uttrykksikonene på ny? :o

jupp:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...