Gå til innhold

Hva er...

Gjest pittpottnøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller - som en ert, sviske, daddel eller mandelpotet - hva vet jeg? :)

Godt mål. Drue bør også være med i det måle-baormeteret. Litt mellom ert og sviske : )

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

18

• ShitDiddelyDo

13

• mil1365380270

11

• morsan

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Godt mål. Drue bør også være med i det måle-baormeteret. Litt mellom ert og sviske : )

VISSTE det var noe som mangla - rosin blir liksom litt trist - hehe

Skrevet

Jøss.. det har jeg da virkelig aldri tenkt over.

Men da jeg skulle ta piercing i den, sa mannen at først måtte han se om den var stor nok, og han hadde ikke kikket lenge på den før han sa "jada, det går helt fint på deg! =p

mil1365380270
Skrevet

Jøss.. det har jeg da virkelig aldri tenkt over.

Men da jeg skulle ta piercing i den, sa mannen at først måtte han se om den var stor nok, og han hadde ikke kikket lenge på den før han sa "jada, det går helt fint på deg! =p

Seriøst?

ShitDiddelyDo
Skrevet

De finnes i eksemplarer helt opp til et tosifret antall centimeter. Men de er nok ikke så vanlige.

Skrevet

Piercing ved klitoris?

I, for å være helt nøyaktig =)

mil1365380270
Skrevet

I, for å være helt nøyaktig =)

Hvordan turte du det, området er jo fullt av nerver? Kunne du ikke risikert å få varige smerter, som ikke går bort selv om du tar vekk piercingen? Eller?

Skrevet

Hvordan turte du det, området er jo fullt av nerver? Kunne du ikke risikert å få varige smerter, som ikke går bort selv om du tar vekk piercingen? Eller?

Det _kan_ vel skje, på lik linje med skader fra piercinger andre steder. Jeg har lest om noen som har dødd av et eller annet hjernegreier som følge av piercing i tunga også, men.

Det skal jo i utgangspunktet ikke skje, og så lenge stedet var rent og pent, pierceren virka veldig forståelsesfull og dyktig osv, så så jeg ikke noen grunn til å la være.

Jeg fikk også valget mellom "pleasure", som gikk igjennom hele klitoris på langs, eller "beauty", som gikk på tvers, og d avalgte jeg siste, litt med tanke på om noe skulle gå galt.

mil1365380270
Skrevet

Det _kan_ vel skje, på lik linje med skader fra piercinger andre steder. Jeg har lest om noen som har dødd av et eller annet hjernegreier som følge av piercing i tunga også, men.

Det skal jo i utgangspunktet ikke skje, og så lenge stedet var rent og pent, pierceren virka veldig forståelsesfull og dyktig osv, så så jeg ikke noen grunn til å la være.

Jeg fikk også valget mellom "pleasure", som gikk igjennom hele klitoris på langs, eller "beauty", som gikk på tvers, og d avalgte jeg siste, litt med tanke på om noe skulle gå galt.

Tror tungen tåler mer enn klitoris m.h.t. nerver. Men det gikk jo bra. Skjønner ikke hva som fikk deg til å gjøre det.... AUUU!!! Men det kan du kanskje fortelle meg, var det verdt det? Da snakker jeg om fysiske fordeler, ikke det estetiske :-)

Skrevet

VISSTE det var noe som mangla - rosin blir liksom litt trist - hehe

*humre*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nja, det er faktisk ikke som andre piercinger. Piercingen I (ikke over eller under) klitoris er faktisk så forbundet med nedsatt følsomhet at svært mange piercere nekter å ta piercingen.

Det er langt fra usannsynlig at det å pierce klitorisen kan sette ned følsomheten med 90 %.

Men det gikk bra med deg, og godt er det! :)

Selv om det her egentlig er noe du burde visst før du tok den. Eventuelt burde du blitt opplyst om det av pierceren.

Jeg leste alt jeg kom over om min kølle-piercing før jeg tok den. Det er et område hvor man ikke vil riskere noe. :)

Skrevet

Tror tungen tåler mer enn klitoris m.h.t. nerver. Men det gikk jo bra. Skjønner ikke hva som fikk deg til å gjøre det.... AUUU!!! Men det kan du kanskje fortelle meg, var det verdt det? Da snakker jeg om fysiske fordeler, ikke det estetiske :-)

Jeg elsker å ta piercinger, jeg blir nesten tent av det =p Men jeg gjør mitt beste for å ikke se ut som en nålepute, så jeg gjorde det fordi jeg ville ta noe som ikke viste så godt, og som ikke alle andre har (har også i tunga og i navlen)

Nå tok jo jeg en som er laget nettopp for det estetiske og ikke det fysiske =) Så noen mener at denne også skal gi nytelse, mens andre mener den ikke gjør det, og jeg har desverre ikke merket noe til det.

Men sexy er det, og tydeligvis også opphissende =)

Skrevet

Nja, det er faktisk ikke som andre piercinger. Piercingen I (ikke over eller under) klitoris er faktisk så forbundet med nedsatt følsomhet at svært mange piercere nekter å ta piercingen.

Det er langt fra usannsynlig at det å pierce klitorisen kan sette ned følsomheten med 90 %.

Men det gikk bra med deg, og godt er det! :)

Selv om det her egentlig er noe du burde visst før du tok den. Eventuelt burde du blitt opplyst om det av pierceren.

Jeg leste alt jeg kom over om min kølle-piercing før jeg tok den. Det er et område hvor man ikke vil riskere noe. :)

Jo, jeg er nok litt mer impulsiv enn man burde på sånne ting. Tatoveringen min tegna jeg på bussen på veit til tatovøren =p

Hvilken har du da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo, jeg er nok litt mer impulsiv enn man burde på sånne ting. Tatoveringen min tegna jeg på bussen på veit til tatovøren =p

Hvilken har du da?

En 4 mm Prince Albert.

mil1365380270
Skrevet

Jeg elsker å ta piercinger, jeg blir nesten tent av det =p Men jeg gjør mitt beste for å ikke se ut som en nålepute, så jeg gjorde det fordi jeg ville ta noe som ikke viste så godt, og som ikke alle andre har (har også i tunga og i navlen)

Nå tok jo jeg en som er laget nettopp for det estetiske og ikke det fysiske =) Så noen mener at denne også skal gi nytelse, mens andre mener den ikke gjør det, og jeg har desverre ikke merket noe til det.

He-he! Jeg synes det er direkte usexy på kjønnsorganer, man kan ha ganske forskjellig smak ;-) I navlen er det fint. Tunga forstår jeg overhodet ikke vitsen med, det ser bare dumt ut når folk har fått uvanen med å kjenne på den :-)

Hadde jeg tent på det, hadde jeg garantert prøvd jeg også. Er det spenningen med smerten, eller hva? Stål gjennom ømtålig menneskekjøtt? Unnskyld hvis det er dumme spørsmål, jeg bare lurer :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er utrolig opphissende!

Jeg innbiller meg at jeg kommer til å ha min til jeg blir gammel og grå. Den er nydelig. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...