Gå til innhold

Hva er...

Gjest pittpottnøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

VISSTE det var noe som mangla - rosin blir liksom litt trist - hehe

Ja, det ble veldig trist. Ert, drue, sviske skal vel dekke bra oppp.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

18

• ShitDiddelyDo

13

• mil1365380270

11

• morsan

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

Det er utrolig opphissende!

Jeg innbiller meg at jeg kommer til å ha min til jeg blir gammel og grå. Den er nydelig. :)

Hvorfor er det opphissende?

Skrevet

He-he! Jeg synes det er direkte usexy på kjønnsorganer, man kan ha ganske forskjellig smak ;-) I navlen er det fint. Tunga forstår jeg overhodet ikke vitsen med, det ser bare dumt ut når folk har fått uvanen med å kjenne på den :-)

Hadde jeg tent på det, hadde jeg garantert prøvd jeg også. Er det spenningen med smerten, eller hva? Stål gjennom ømtålig menneskekjøtt? Unnskyld hvis det er dumme spørsmål, jeg bare lurer :-)

Hehe, jeg vet ikke. Er ikke smerten hvertfall, men mer følelsen etterpå. Kanskje som å lande med fallskjerm eller kravle ut av berg-og-dalbanen eller noe? =)

Og så synes jeg bare at det er vanvittig sexy, når det ikke blir for mye.

Tunga har jo en funksjonell årsak, i tillegg til at jeg synes det er pent. Jeg er konsekvent på å ikke leke med den =)

mil1365380270
Skrevet

Hehe, jeg vet ikke. Er ikke smerten hvertfall, men mer følelsen etterpå. Kanskje som å lande med fallskjerm eller kravle ut av berg-og-dalbanen eller noe? =)

Og så synes jeg bare at det er vanvittig sexy, når det ikke blir for mye.

Tunga har jo en funksjonell årsak, i tillegg til at jeg synes det er pent. Jeg er konsekvent på å ikke leke med den =)

Tok du oiercing i tunga bare for å gi bedre oralsex?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor er det opphissende?

Jeg vet ikke. Det er bare det å ha den der. I starten følte jeg til og med tyngden. Det var ufattelig erotisk.

Nå har jeg ikke byttet til større ring på et par år, så nå kjenner jeg ikke at jeg har den der, men jeg ser den jo, og jeg liker synet.

Hva jenters genitalpiercinger angår: Jeg synes det er sexy, men mest av alt tenner de meg fordi jeg føler det sier litt om jenta og hennes seksualitet.

Skrevet

Det er utrolig opphissende!

Jeg innbiller meg at jeg kommer til å ha min til jeg blir gammel og grå. Den er nydelig. :)

Har aldri sett en prins albert live, men jeg tror jeg ville syntes det var veldig sexy (om den var skinnende ren til enhver tid og sånn)

Men DET må da virkelig ha vert vondere enn i klitoris?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har aldri sett en prins albert live, men jeg tror jeg ville syntes det var veldig sexy (om den var skinnende ren til enhver tid og sånn)

Men DET må da virkelig ha vert vondere enn i klitoris?

Neida, den er overhodet ikke vond. Eller... jeg syntes det var vondt, men det skal ikke være det.

Det er bare tynn hud den skal gjennom, fra urinrøret og et lite stikk gjennom huden.

Ja, den må selvsagt være ren og pen, som kjønnsorgan generelt. :)

Men jeg tviler på at du får smykker med rustemuligheter. :)

Skrevet

Tok du oiercing i tunga bare for å gi bedre oralsex?

40% derfor, 60% fordi jeg synes det er utrolig søtt og sexy på jenter =)

Skrevet

Neida, den er overhodet ikke vond. Eller... jeg syntes det var vondt, men det skal ikke være det.

Det er bare tynn hud den skal gjennom, fra urinrøret og et lite stikk gjennom huden.

Ja, den må selvsagt være ren og pen, som kjønnsorgan generelt. :)

Men jeg tviler på at du får smykker med rustemuligheter. :)

Morsomt =p

Nei, men noen får jo gørr og dritt rundt den, ihvertfall i starten, og da mister det litt effekten =) Samme om det ligger et tynt og pent lag med kukosten på den.

mil1365380270
Skrevet

Jeg vet ikke. Det er bare det å ha den der. I starten følte jeg til og med tyngden. Det var ufattelig erotisk.

Nå har jeg ikke byttet til større ring på et par år, så nå kjenner jeg ikke at jeg har den der, men jeg ser den jo, og jeg liker synet.

Hva jenters genitalpiercinger angår: Jeg synes det er sexy, men mest av alt tenner de meg fordi jeg føler det sier litt om jenta og hennes seksualitet.

Hvis du kjenner at den tynger litt, ja akkurat det kan jeg skjønne virker opphissende. Forutsatt at man liker piercinger i utgangspunktet.

Hva sier det om folks seksualitet da? Meg sier det at man sannsynligvis ikke er helt forknytt. Eller det motsatte, man tillegger det større vekt enn det rent objektivt har. Av en eller annen grunn, som absolutt ikke trenger være positiv. Folk har hang ups av mange slag.

Eller er det basert på erfaring i møte med folk med/uten?

Jeg ser på det som en saueflokksak (selv om de som gjør det sikkert ser på seg selv som individualister), leting etter anerkjennelse, eller en søken etter spenning.

Har du intimpiercing, da har du liksom skrevet under på at du er frekk og frivol. Kanskje man prøver å leve opp til imaget etter å ha gjort det?

Jeg er i alle fall veldig glad i sex, og jeg føler ikke behov for noen ekstra hull, hverken her eller der. Hadde bare vært redd for å ødelegge noe, jeg, føler jeg har mye å tape ;-)

mil1365380270
Skrevet

40% derfor, 60% fordi jeg synes det er utrolig søtt og sexy på jenter =)

Skulle vært minst 80% p.g.a. grunn nummer to, etter mitt syn ;-) Og det er fordi jeg ikke gidder å stikke hull og gå med dobb i tunga, bare for det. Tror partnerens nytelse har mye med at vedkommende tenner på piercing, forskjellen fysisk kan ikke være så himla stor :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Morsomt =p

Nei, men noen får jo gørr og dritt rundt den, ihvertfall i starten, og da mister det litt effekten =) Samme om det ligger et tynt og pent lag med kukosten på den.

Nja, det skal godt gjøres å få dritt rundt en PA, for den er selvrensende. Urin er sterilt. Den gror raskt og det er derfor den tryggeste piercingen du kan ta.

Ja, ostefaenskap er usjarmerende i seg selv, men selv har jeg kappa forhuden så her finnes det ikke ost andre steder enn i kjøleskapet.

Skrevet

Skulle vært minst 80% p.g.a. grunn nummer to, etter mitt syn ;-) Og det er fordi jeg ikke gidder å stikke hull og gå med dobb i tunga, bare for det. Tror partnerens nytelse har mye med at vedkommende tenner på piercing, forskjellen fysisk kan ikke være så himla stor :-)

Det er jo ikke noe pes, jeg tenker ikke på at jeg har den. Og jeg _liker_ jo å stikke hull =) Nei, forskjellen fysisk er visst ikke så stor, kjæresten jeg hadde når jeg tok den merka ikke forskjell i d hele tatt =p

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du kjenner at den tynger litt, ja akkurat det kan jeg skjønne virker opphissende. Forutsatt at man liker piercinger i utgangspunktet.

Hva sier det om folks seksualitet da? Meg sier det at man sannsynligvis ikke er helt forknytt. Eller det motsatte, man tillegger det større vekt enn det rent objektivt har. Av en eller annen grunn, som absolutt ikke trenger være positiv. Folk har hang ups av mange slag.

Eller er det basert på erfaring i møte med folk med/uten?

Jeg ser på det som en saueflokksak (selv om de som gjør det sikkert ser på seg selv som individualister), leting etter anerkjennelse, eller en søken etter spenning.

Har du intimpiercing, da har du liksom skrevet under på at du er frekk og frivol. Kanskje man prøver å leve opp til imaget etter å ha gjort det?

Jeg er i alle fall veldig glad i sex, og jeg føler ikke behov for noen ekstra hull, hverken her eller der. Hadde bare vært redd for å ødelegge noe, jeg, føler jeg har mye å tape ;-)

Jeg synes det sier noe om at man er en veldig seksuell person, og kanskje en smule kinky også.

Det trenger selvfølgelig ikke si det, og det sier ingenting om de som ikke tar det, så det er bare en følelse fra min side.

Dessuten er det litt kult å ha noe (nesten) ingen andre har.

Skrevet

Nja, det skal godt gjøres å få dritt rundt en PA, for den er selvrensende. Urin er sterilt. Den gror raskt og det er derfor den tryggeste piercingen du kan ta.

Ja, ostefaenskap er usjarmerende i seg selv, men selv har jeg kappa forhuden så her finnes det ikke ost andre steder enn i kjøleskapet.

Ah, kult. Kan jeg spørre hvorfor? Og hvilke fordeler og eventuelle bakdeler det fører med seg?

Skrevet

Jeg synes det sier noe om at man er en veldig seksuell person, og kanskje en smule kinky også.

Det trenger selvfølgelig ikke si det, og det sier ingenting om de som ikke tar det, så det er bare en følelse fra min side.

Som om jeg sku sagt det sjøl ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ah, kult. Kan jeg spørre hvorfor? Og hvilke fordeler og eventuelle bakdeler det fører med seg?

Ingen bakdeler.

Fordeler: Det er jo den jeg har bare av å vite at den er der. Sannsynligvis den samme fordelen du har.

Det er også en fordel at piercingen jo sitter slik at jentene kjenner den, og at kulen på ringen treffer enkelte punkter en vanlig penis ikke stimulerer i like stor grad. F.eks. bakfra hvor den treffer g-punktet, osv.

Men det siste forutsetter at man kjører en litt tykkere versjon enn den man først får. Den ser også mye bedre ut.

Ja, jeg synes også den ser jævla bra ut! :)

mil1365380270
Skrevet

Det er jo ikke noe pes, jeg tenker ikke på at jeg har den. Og jeg _liker_ jo å stikke hull =) Nei, forskjellen fysisk er visst ikke så stor, kjæresten jeg hadde når jeg tok den merka ikke forskjell i d hele tatt =p

:-) Så lenge det tenner dere, er dere jo i boks. Gror hullene hvis går uten lenge nok?

Skrevet

Ingen bakdeler.

Fordeler: Det er jo den jeg har bare av å vite at den er der. Sannsynligvis den samme fordelen du har.

Det er også en fordel at piercingen jo sitter slik at jentene kjenner den, og at kulen på ringen treffer enkelte punkter en vanlig penis ikke stimulerer i like stor grad. F.eks. bakfra hvor den treffer g-punktet, osv.

Men det siste forutsetter at man kjører en litt tykkere versjon enn den man først får. Den ser også mye bedre ut.

Ja, jeg synes også den ser jævla bra ut! :)

Jeg mente hvorfor, fordeler og eventuelle bakdeler med å ha flekka av forhuden.. =)

Men etter beskrivelsen din er det like før jeg ber kjæresten om å ta en prins albert.. ;p

mil1365380270
Skrevet

Skjønner den siste :-) Jeg skal ha en tatovering jeg har funnet på selv, en som ganske sikkert ingen andre i verden har. Kan så klart ikke si hva det er, i alle fall ikke før jeg har tatt den. Og det kan sikkert bli lenge til ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...