Gå til innhold

Hva er...

Gjest pittpottnøtt

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg mente hvorfor, fordeler og eventuelle bakdeler med å ha flekka av forhuden.. =)

Men etter beskrivelsen din er det like før jeg ber kjæresten om å ta en prins albert.. ;p

Nja, i forhold til å kappe forhuden og ha en PA? Vel, forhuden går jo over penishodet og dermed over store deler av piercingen.

Spør du meg virker det en smule upraktisk, og det ser ikke minst litt rart ut. Synes jeg.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

18

• ShitDiddelyDo

13

• mil1365380270

11

• morsan

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

:-) Så lenge det tenner dere, er dere jo i boks. Gror hullene hvis går uten lenge nok?

En kompis hadde en PA i 4-5 år, og hullet grodde igjen i løpet av et par uker.

Jo tykkere pircing og jo lenger man har den i, desto lenger tid tar det før hullet gror igjen. Men det vil gro igjen.

Skrevet

Nja, i forhold til å kappe forhuden og ha en PA? Vel, forhuden går jo over penishodet og dermed over store deler av piercingen.

Spør du meg virker det en smule upraktisk, og det ser ikke minst litt rart ut. Synes jeg.

Nei, bare uten forhud generelt. Jeg er en person som må vite alt om ting jeg ikke har vært borti før, og en mann uten forhud er en av tingene =)

Du trenger ikke svare hvis du ikke vil =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, bare uten forhud generelt. Jeg er en person som må vite alt om ting jeg ikke har vært borti før, og en mann uten forhud er en av tingene =)

Du trenger ikke svare hvis du ikke vil =)

Fordelen er at du slipper den ufine skinnfella over hodet, du slipper griseriet den produserer, og det hele ser rett og slett mye mer delikat ut.

Jeg har ikke opplevd noen bakdeler.

Det må sies at jeg fjernet den av medisinske grunner da jeg var ca. 20, så jeg har opplevd begge deler, og hadde jeg da visst det jeg nå vet hadde jeg fjernet den uansett.

Skrevet

Fordelen er at du slipper den ufine skinnfella over hodet, du slipper griseriet den produserer, og det hele ser rett og slett mye mer delikat ut.

Jeg har ikke opplevd noen bakdeler.

Det må sies at jeg fjernet den av medisinske grunner da jeg var ca. 20, så jeg har opplevd begge deler, og hadde jeg da visst det jeg nå vet hadde jeg fjernet den uansett.

Ah. Men hvordan er det med runking da? Beklager hvis det er dumme spm, men jeg er bare nysgjerrig =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ah. Men hvordan er det med runking da? Beklager hvis det er dumme spm, men jeg er bare nysgjerrig =)

Akkurat som før. Det er jo bare forhuden som fjernes, ikke noe mer. Huden på skaftet er relativt bevegelig den også. :)

Skrevet

Akkurat som før. Det er jo bare forhuden som fjernes, ikke noe mer. Huden på skaftet er relativt bevegelig den også. :)

Okei.. hehe =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...