Gå til innhold

Liker du Homeparty?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud jeg er lei slike party. Blir spurt i hytt og pine, og føler meg mange gang presset til både å gå og kjøpe. Hvor mange gang har ikke bare disse produktene blitt liggende i skap og skuffer. Bare noen fåtall av varene blir brukt. Ja ja dette var nå min mening da.Sukk!

Skrevet

Kommer helt an på hva som selges på party, jeg elsker å gå på Casa party, for der har de så mye fint som passer hos meg, og så er det billigere enn i butikken.

Tupperware har jeg vært mye på tidligere, men nå føler jeg jeg har det jeg trenger.

Men så er det alltid et spørsmål om tid da, i en travel hverdag blir det ikke mye tid til sånt, vanligvis holdes party'ene midt i leggetiden til minsten og ettersom jeg bor alene er det et problem.

Skrevet

Jeg syns det er hyggelig å bl bedt - men kjøper bare om jeg har lyst på noe eller har råd til det. Jeg liker også å ha party selv - det hender vi da etterpå sitter å skravler til langt på natt! :)

Skrevet

Ja, jeg synes det er riktig trivelig på slike salgsmøter. Som hos flisa kan vi også bli sittende til langt på natt med rødvin og godt humør!

Heldigvis har jeg tæl nok til å ikke kjøpe hvis jeg ikke trenger/ønsker meg noe, og jeg takker høflig nei om jeg ikke har tid.

Skrevet

Jeg syns det er koselig på slike partyer.

Selv om jeg føler meg litt forpliktet til å kjøpe noe.

Skrevet

Ja, det er koselig. Har party hjemme fra tid til annen. tupperware og perfect home.

-Ikke si ja til å komme om du ikke mener det, for da må vertinnen holde av en plass til deg som hun egentlig kunne ha invitert en annen.

Ønsker du ikke å gå er det vel ikke verre enn at man takker nei?

Skrevet

Jeg syns det er hyggelig å bl bedt - men kjøper bare om jeg har lyst på noe eller har råd til det. Jeg liker også å ha party selv - det hender vi da etterpå sitter å skravler til langt på natt! :)

Så fint... Kanskje du vil ha et party for meg en dag? Hehe.

Så kan vi kose oss med Aloe Vera shots og ansiktsmasker?? Jeg lover deg; Den greia får deg til å bli stiv i maska! Skulle likt å sett deg og venninnene dine prøve å smile og spise ost&kjeks med den i fjeset! Ahaaha.

Skrevet

Nei, jeg liker _ikke_ homeparty! Er _drittlei_ av homeparty!

Skrevet

Koselig synes jeg.

Kombinerer det med en hyggestund for venninner og gode naboer jeg.

Har minst to partyer i året, Tupperware og Miranda (naturprodukter for huden).

Blir alltid godt mottatt da jeg inviterer til dette.

Legger til at jeg har brukt disse konsultentene i 12 og 15 år så har blitt en tradisjon at dem kommer hit på en måte.

Et par naboer har de samme partyene i løpet av året også så vi er alltid oppdatert og MÅ ikke handle hver eneste gang. Alltid noen nyheter det er koselig å få med seg.

Skrevet

Så fint... Kanskje du vil ha et party for meg en dag? Hehe.

Så kan vi kose oss med Aloe Vera shots og ansiktsmasker?? Jeg lover deg; Den greia får deg til å bli stiv i maska! Skulle likt å sett deg og venninnene dine prøve å smile og spise ost&kjeks med den i fjeset! Ahaaha.

Aloe Vera - - ingen kommer på sånt....jeg ba inn til http://www.friendtex.no og ALLE kom - tror du det var fullt eller? 15 stk i den knøttlille stua vår! :)

....men for all del - jeg kan jo alltids ta et party - om du vil! *s*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg hater det! Finner på all slags mulige unnskyldninger for ikke å gå. Når jeg først blir overtalt til å gå, så føler jeg et stort kjøpepress

Skrevet

Jeg hater det! Finner på all slags mulige unnskyldninger for ikke å gå. Når jeg først blir overtalt til å gå, så føler jeg et stort kjøpepress

Du behøver vel ikke finne på noen unskyldninger vel...det er bare å si det som det er det..."nei, takk - det gidder jeg ikke!"

Det har jeg gjort, og etterhvert så har de fleste forstått at man inviterer ikke Såffi på homeparty!

Skrevet

Tror det må være stor forskjell rundt omkring når det gjelder kjøpepress. Kan det ha noe med hvordan den enkelte konsulent er mon tro...?

To konsulenter jeg pleier å ha hos meg er veldig ok sånn, sier "hvis dere vil kjøpe noe"..., vi har snakket om det i ettertid vi naboer/venninner og ingen føler seg presset til å kjøpe.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tror det må være stor forskjell rundt omkring når det gjelder kjøpepress. Kan det ha noe med hvordan den enkelte konsulent er mon tro...?

To konsulenter jeg pleier å ha hos meg er veldig ok sånn, sier "hvis dere vil kjøpe noe"..., vi har snakket om det i ettertid vi naboer/venninner og ingen føler seg presset til å kjøpe.

Kan være noe i det, ja.

De jeg har vært hos er venninner og en slektning. Det var ikke så mange der og jeg følte at jeg måtte kjøpe noe.. =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du behøver vel ikke finne på noen unskyldninger vel...det er bare å si det som det er det..."nei, takk - det gidder jeg ikke!"

Det har jeg gjort, og etterhvert så har de fleste forstått at man inviterer ikke Såffi på homeparty!

Joda.. men det er ikke så lett når det feks er en slektning som ikke gir seg når jeg sier at jeg ikke er int. i sånn..

Men men.. =)

Skrevet

Aloe Vera - - ingen kommer på sånt....jeg ba inn til http://www.friendtex.no og ALLE kom - tror du det var fullt eller? 15 stk i den knøttlille stua vår! :)

....men for all del - jeg kan jo alltids ta et party - om du vil! *s*

Så fint. Du vil bli raskaover hva du ikke vet! Og det vil nok de andre også... Står til ellers? Vi bygger kjøkken, vi. Vet ikke om noen som trenger noen hvitevarer? Klemmers.

Gjest Persille
Skrevet

Kommer helt an på hva som selges på party, jeg elsker å gå på Casa party, for der har de så mye fint som passer hos meg, og så er det billigere enn i butikken.

Tupperware har jeg vært mye på tidligere, men nå føler jeg jeg har det jeg trenger.

Men så er det alltid et spørsmål om tid da, i en travel hverdag blir det ikke mye tid til sånt, vanligvis holdes party'ene midt i leggetiden til minsten og ettersom jeg bor alene er det et problem.

Casa?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...