Gå til innhold

Bekledning på julebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi er invitert på julebord som partner av et annet firma.

Dette er første gang jeg er med på et slikt julebord og jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg bør kle meg.

Forslag?

mil1365380270
Skrevet

Styrer du unna galla og olabukse, er det garantert noen som er kledd som deg. Hvis det ikke er en spesiell anledning :-)

Skrevet

Styrer du unna galla og olabukse, er det garantert noen som er kledd som deg. Hvis det ikke er en spesiell anledning :-)

Enig. Blir vel som å kle seg til en date el.l. Kjole og hvitt vil folk humre til på samme måte som olabukse og grågenser blir "respektløst"?

mvh

Skrevet

Enig. Blir vel som å kle seg til en date el.l. Kjole og hvitt vil folk humre til på samme måte som olabukse og grågenser blir "respektløst"?

mvh

Men mennene skal jo ha dress....hvorfor passer ikke kjole da?

Skrevet

Men mennene skal jo ha dress....hvorfor passer ikke kjole da?

Hmmm usikker på om du tuller nå eller om du mener alvor? Mulig jeg er dum, men må jo svare for sikkerhets skyld. Kjole og hvitt er gallauniformen til mannen, den man gjerne gifter seg i. Tilhørende for kvinner er jo da en gallakjole. Det ER vel forskjell på kjoler? (mi ikke vite sånt, pfføiit:-)) ).

Skrevet

Det kommer helt an på hvor dere skal!

Jeg har vært på julebord hvor man kler seg som "litt penere ut på byen tøy", og jeg har vært på julebord i fotsid kjole og bare skuldre! ;-)

Kan du ikke snakke med noen av de andre som skal på julebordet?

Jeg vet ikke om jeg skjønte hvem du skulle dit sammen med, men hvis det er slik at du skal være med kjæresten din på julebord på hans jobb, så kan vel han spørre noen av damene på jobben sin hva det er vanlig å gå i?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...