astridny Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Er det noen som kan fortelle meg hvordan man renser en vannkoker? På forhånd takk for svar. 0 Siter
RZO Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Hell litt vaskemaskinpulver i bunnen, fyll på kokende vann og la dette stå over natta. Skyll godt dagen etterpå, og saken skal være rimelig biff. Det samme gjør man med kaffekanner. De blir da skinnende rene. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Hell litt vaskemaskinpulver i bunnen, fyll på kokende vann og la dette stå over natta. Skyll godt dagen etterpå, og saken skal være rimelig biff. Det samme gjør man med kaffekanner. De blir da skinnende rene. Du mener oppvaskemaskinpulver, hva? 0 Siter
new_babe Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Du mener oppvaskemaskinpulver, hva? Det var lurt. Går det ikke an å bruke zalo? 0 Siter
Gjest swix Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Vannkokeren min var full av kalk, det løste jeg med å hive eddik i den. Men det er kanskje ikke det som er problemet ditt? 0 Siter
Gjest swix Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Vannkokeren min var full av kalk, det løste jeg med å hive eddik i den. Men det er kanskje ikke det som er problemet ditt? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Det var lurt. Går det ikke an å bruke zalo? Bruk heller bakepulver. Det er supereffektivt, samtidig som det ikke er farlig å spise. Og viktigst av alt, det smaker ingenting (kontra eddik, vaskepulver) 0 Siter
tiliti Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg dekker bunnen med sitronsaft og koker opp. Skyller med vann - alt belegg borte. 0 Siter
RZO Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Du mener oppvaskemaskinpulver, hva? ja ja ja sa jeg ikke det? Ja klart - oppvaskmaskinpulver...hehe :-)) 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Krystallsoda er en sikker vinner. 0 Siter
Gjest sure do. Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Regner med det er pga den har blitt svart nedi du vil rense? Trikset er å alltid tømme ut vannet du ikke trenger etter hver gang du koker. ) 0 Siter
astridny Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Skrevet 25. oktober 2005 Regner med det er pga den har blitt svart nedi du vil rense? Trikset er å alltid tømme ut vannet du ikke trenger etter hver gang du koker. ) Jeg tømmer heldigvis ut vannet hver gang. Men jeg trur ikke det er så dumt å rense den av og til allikevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.