new_babe Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Er det noen som har prøvd det? Det er umulig å fjerne den siste bilringen.. er dette et alternativ? takk for svar 0 Siter
Gjest sissli Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg hadde ikke giddi å bruke penger på det. Jeg har forsøkt det selv, på den siste bilringen, men det må nok hardere skyts til :-/ Du sparer MYE penger ved å "orke" å trene litt selv og tenke på maten :-) 0 Siter
new_babe Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Jeg hadde ikke giddi å bruke penger på det. Jeg har forsøkt det selv, på den siste bilringen, men det må nok hardere skyts til :-/ Du sparer MYE penger ved å "orke" å trene litt selv og tenke på maten :-) Hvor mange ganger gikk du? Hadde det 0 effekt? Er det dyrt? (Beklager alle spm) 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Hvor mange ganger gikk du? Hadde det 0 effekt? Er det dyrt? (Beklager alle spm) Jeg kikket på en prisliste en gang, tror det var 500 kr per gang, eller ca 300 hvis man skulle 10 eller 20 ganger. 0 Siter
Gjest kikkovw Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Det strammer vel litt opp,men må tas sammen med trening og sunn kost. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.