DarkPink Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg bor på en studentby der 7 stykker deler et stort kjøkken og oppholdsrom. Mitt eget rom er så trangt, pluss at jeg har pus der, at jeg er nesten nødt å spise på oppholdsrommet. En ting er å sette seg ut dit for å se tv og være sosial, men fatter ikke folk at man noen ganger vil spise i fred? For det første er det så SVINESTI der inne (og ikke en dritt av det er mitt - bortsett fra de tinga folk har tatt fra mine skuffer og brukt og slengt rundt seg skittent) at det er en uhygge å lage seg mat der. For det andre er han ene som bor her så oversosial at han har døra på gløtt for å høre når noen går inn på kjøkkenet. Så står han oppetter meg og kommenterer "spaghetti idag igjen, ja? Du må være glad i spaghetti. Hva er det der? Steker du laksen istedenfor å koke?" Jeg er vel ikke pliktet til å forklare noen som helst hvordan og hvorfor jeg lager maten min? Når jeg sitter å leser mens jeg spiser, så tyter han høl i hodet på meg, og selv om jeg svarer uten å se opp fra boka, så tar han ikke hintet. Mangler bare at han følger med på hver bit jeg tar i munnen, og kommenterer "det ble litt stor munnfull nå, ja? husk på å tygge 24 ganger" Dessuten har jeg sett flere ganger at han bruker mitt bestikk. Ja, tro meg, jeg skal flytte så fort jeg får råd. Måtte bare få det ut!! 0 Siter
flisa Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 hihi - sånne tanker har jeg også når jeg har PMS! :-) Du passer ikke i kollektiv på sånne dager. Du syns ikke har irriterende hår på håndbaken eller noe sånt også da? 0 Siter
DarkPink Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 hihi - sånne tanker har jeg også når jeg har PMS! :-) Du passer ikke i kollektiv på sånne dager. Du syns ikke har irriterende hår på håndbaken eller noe sånt også da? Wow.. sjekka brettet nå, to dager til de hvite pillene. Er du synsk!?!?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.